Politianmeldelse af Søren Espersen, for brud på Genevekonvention.
Kontakt forfatteren af dette andragende
Hold da kæft i er til grin. Som om han sagde noget strafbart. I har virkeligt intet I kan hænge ham op på.
" Jeg går ind for at vinde krige, ikke bare for at gøre en forskel, og hvis vi skal vinde krigen og nedkæmpe Islamisk Stat, som er en pest i hele verden, bliver vi nødt til at erkende, at hvis vi bomber, så vil der også blive civile tab, fordi Islamisk Stat helt konsekvent gemmer sig bag et skjold af kvinder og børn, fordi de ved, at så får de ikke bomber fra luften."
Tror I virkeligt at det er strafbart? Efter hvilken paragraf? I er så latterlige.
I røde er så kolde i røven når religiøse fascister massakrerer 129 mennesker. Men hvis Søren Espersen siger noget I ikke kan lide.. Uuha.. Så bliver I forargede. I er fandeme ude på tynd is. Jeres moralske kompas peger i en helt forkert retning.
This comment has been removed by the author of the petition.
-Det ér så simpelt, er der nogen der gider fortælle dem det....?
This comment has been removed by the person who wrote it.
Re: Re:
Hvor er jeg dog inderligt træt af folk, der bruger mantraet "vågn dog op" som svar på alt hvad der ikke lige passer dem, men heller ikke rigtig kan ignoreres. At efterlyse billigere billetter over Øresund og trække den diskussion ind i en situation hvor den største trussel imod Danmarks sikkerhed er en af vores egne politikere er altså ikke særlig kvikt. Er du klar over, hvad der ville ske hvis manden fik sin vilje??
Re:
Godt, du er anonym. For det var dog den største gang sludder jeg længe har læst. Det giver ingen mening overhovedet, bare så du er klar over det ;o)
This comment has been removed by the person who wrote it.
| This discussion has been closed. |