Tvunget børnevaccine ved pasning i offentlig institution

Quoted post

Morecat
Gæst

#31 Re:

2015-06-28 21:23

Vågn op, vaccin har ALDRIG hjulpet nogen, nogensinde. Det er en myte der ikke vil dø. Det findes ikke en ingrediens i vaccinerne der findes idag der fremmer vores helbred. Der findes aluminium, formaldehyd, MSG og i influenza vaccin er der kviksølv. Hvem har nogensinde blevet rask eller forhindret sygdomme med disse ingredienser. Læs om vacciner, informere jer. Jeg gjorde det når min pige blev syg af kighostevaccin. Jeg stolede på lægerne . Ikke mere. Der er beviser for at vacciner spreder sygdomme de prøver at beskytte os emod. Mæsslingevaccine spreder sygdomme op til 3 måneder efter vaccinering. Tror i mig ikke, så spørg dem der ligger på onkologiske afdelinger. Nyvaccinerede personer må ikke besøge en kræftramt person. Du hør ingen læge skrige højt om det. Og hvorfor kalder de mæslinger for " en gave fra guderne" i den gamle ayurvediske troen? Jo, for mæslinger giver influenza symptomer i max en uge, derefter er du beskyder fra infektioner i over 18 måneder. Vaccine industrien er kun ude på at tjene penge. De er ligeglade med vores helbred. Immunitet kan ikke skabes med giftstoffer. Den kan bare komme naturligt. Husk når du og dine forældre var børn... Hvordan kunde vi mån have overlevet uden vacciner (ironisk). Så tag jer sammen, læs all information i kan finde, stil spørgsmål, spørg nogen der ikke vil vaccinere om de har læst deres lektier eller om det bare er en overbevisning.

 

Svar


Gæst

#33 Re: Re:

2015-06-28 21:42:08

#31: Morecat - Re:  

 Ved ikke om citatet er din mening?

Men - det citat giver da ingen mening - de har ikke brugt disse stoffer i vacciner i årevis. Måske skulle anti-vaccinationsmenneskerne tage at undersøge tingene lidt bedre. Det er jo næsten uhyggeligt... 


Gæst

#75 Re: Re:

2015-06-29 14:38:59

#31: Morecat - Re:  

 morecat du da helt ude i hampen.. rejs tilbage til den mørke alder og tro på trolde og spøgelser.. i guder der findes folk med så lav intelligenc

Gizmomis

#79 Re: Re:

2015-06-29 19:07:35

#31: Morecat - Re:  

 Det er ualmindeligt skræmmende at folk der tror på så sindssyge konspirations teorier får lov at opfostre børn