Tvunget børnevaccine ved pasning i offentlig institution

Quoted post


Gæst

#28 Re: Re:

2015-06-28 20:58

#16: - Re:  

 Jeg har 4 børn og de er alle sammen rask og har aldrig fået vaccine .  Vores børn er ikke forsøge kanin. 

Svar


Gæst

#29 Re: Re: Re:

2015-06-28 20:59:54

#28: - Re: Re:  

  Sørg for at styrk dit barns immunforsvar med sund mad og hold det væk fra parfumer og kemikalier så klarer dit barn at få de forskellige børnesygdomme for jeg kan love dig for at mit barn ikke skal have nogen vaccinationer, jeg har nemlig sat mig ind i tingene og stoler ikke på statens frygt propaganda omkring vaccinationer, jeg håber aldrig at der bliver indført tvangsvaccinationer, det er jo den rene fascisme læs mere her http://vaccineinfo.dk/ fred og kærlighed  

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2015-06-29 11:30:08



Gæst

#72 Re: Re: Re:

2015-06-29 13:14:32

#28: - Re: Re:  

 det handler ikke kun om dine børn, egoist, det handler om at udrydde sygdomme som er farlige for hele samfundets børn, hurra for at dine børn er kommet godt ud af det, men det er ikke alle der gør det og det er sådan nogle som DIG med din hippie-holdning der er med til at udsætte andre børn for fare. Skam dig.

Gizmomis

#80 Re: Re: Re:

2015-06-29 19:14:08

#28: - Re: Re:  

 Nu er der vist ikke meget forsøgskanin over det da vaccinerne er gennem testet og efterhånden har eksisteret længe..

 Men jo rart for dig dine børn er raske.. Håber det er fordi de er kom,et godt igennem sygdommene, for får de dem som voksne, ja så er risikoen jo kun større.. Men med dit på det rene kan du jo være ligeglad om de børn dine evt smittede/smitter også klare sig raske igennem det

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2015-08-11 13:28:42