Tvunget børnevaccine ved pasning i offentlig institution

Quoted post


Gæst

#1

2015-06-28 16:26

Står selv med et meget for tidlig født barn, med dårligt immunforsvar grundet sin altfor tidlige ankomst, og jeg synes ikke at det kan være rigtigt at jeg skal være bange for at han bliver syg, med høj risiko for indlæggelse, grundet at andre ikke vil lade vaccinere sine børn.
For nogle af de små kan dette altså være rigtigt farligt, og jeg synes at man skal have en virkeligt god grund til ikke at gøre det, hvis man fravælger en vaccination.

Svar

Rikke

#26 Re:

2015-06-28 20:52:41

#1: -  

 Sørg for at styrk dit barns immunforsvar med sund mad og hold det væk fra parfumer og kemikalier så klarer dit barn at få de forskellige børnesygdomme for jeg kan love dig for at mit barn ikke skal have nogen vaccinationer, jeg har nemlig sat mig ind i tingene og stoler ikke på statens frygt propaganda omkring vaccinationer, jeg håber aldrig at der bliver indført tvangsvaccinationer, det er jo den rene fascisme  læs mere her http://vaccineinfo.dk/    fred og kærlighed  

Morecat
Gæst

#31 Re:

2015-06-28 21:23:28

Vågn op, vaccin har ALDRIG hjulpet nogen, nogensinde. Det er en myte der ikke vil dø. Det findes ikke en ingrediens i vaccinerne der findes idag der fremmer vores helbred. Der findes aluminium, formaldehyd, MSG og i influenza vaccin er der kviksølv. Hvem har nogensinde blevet rask eller forhindret sygdomme med disse ingredienser. Læs om vacciner, informere jer. Jeg gjorde det når min pige blev syg af kighostevaccin. Jeg stolede på lægerne . Ikke mere. Der er beviser for at vacciner spreder sygdomme de prøver at beskytte os emod. Mæsslingevaccine spreder sygdomme op til 3 måneder efter vaccinering. Tror i mig ikke, så spørg dem der ligger på onkologiske afdelinger. Nyvaccinerede personer må ikke besøge en kræftramt person. Du hør ingen læge skrige højt om det. Og hvorfor kalder de mæslinger for " en gave fra guderne" i den gamle ayurvediske troen? Jo, for mæslinger giver influenza symptomer i max en uge, derefter er du beskyder fra infektioner i over 18 måneder. Vaccine industrien er kun ude på at tjene penge. De er ligeglade med vores helbred. Immunitet kan ikke skabes med giftstoffer. Den kan bare komme naturligt. Husk når du og dine forældre var børn... Hvordan kunde vi mån have overlevet uden vacciner (ironisk). Så tag jer sammen, læs all information i kan finde, stil spørgsmål, spørg nogen der ikke vil vaccinere om de har læst deres lektier eller om det bare er en overbevisning.

 


Gæst

#78 Re:

2015-06-29 18:34:00

#1: -  

Har selv en 8 uger for tidligt født dreng, og her hjælper "sund kost etc." ikke lige umiddelbart, når vi taler om et spædbarn, der har et svagt immunforsvar grundet sin for tidlige ankomst. Enhver infektion og virus er potentiel alvorlig - selv en forkølelse! Så jeg kunne ikke være mere enig med dig, mor til et meget for tidligt født barn. ALLE bør få deres børn vaccineret - og propagandaen omkring de "farlige vacciner" er bare ikke grund nok til ikke at gøre det! Jeg/vi var bare så heldige, at vores dreng nåede at få sin MFR vaccine, inden spelt-mama segmentet gik helt over gevind og fandt på at deres børn ikke skulle vaccineres længere!  


Gæst

#98 Re:

2015-06-30 18:21:00

#1: -  

 er der ingen der har advaret dig imod at vaccinerer et for tidligt født barn???? 

 


Gæst

#100 BørnRe:

2015-06-30 18:56:10

#1: -  

 

Soma

#110 Re:

2015-07-05 12:19:45

#1: -  

Hvem er det lige som som overbevidser os om at vacciner er gode og hjælper på noget? Der findes også påstande på at der foregår misinformation i den medicinske industri? Der er meget som kan frembringe sygedomme, både fysisk og psykisk. Sikres det f.eks. at der ikke spidses GMO fødevare på instutitionen eller i familien?

Her kan du se hvordan US Centers for Disease Control (CDC) ankalges for manipulation.
http://www.naturalnews.com/040828_vaccines_government_lies_scandal.html