BORNHOLM SIGER NEJ TIL TRAFIKFORLIGET 2014 /Bornholm sagt - Nein - zum Verkehrsvertrag 2014

Quoted post

Hanne Nimskov
Underskriftindsamleren

#26 Re: Hele Danmark skal skrive under

2015-01-08 13:23

#15: Henrik O. L. Jørgensen - Hele Danmark skal skrive under 

 Kære Henrik, jeg kan sagtens ændre ordlyden - men kunne jo ikke vide mig sikker på, at andre udenfor Bornholm, ville støtte - men tak for at gøre mig opmærksom på det. Vores tyske venner har også bedt om at få lov at skrive under - de er jo svært i klemme, når man vil nedlægge vores forbindelse via Sassnitz.

vh Hanne Nimskov

Svar


Gæst

#35 Re: Re: Hele Danmark skal skrive under

2015-01-08 14:45:04

#26: Hanne Nimskov - Re: Hele Danmark skal skrive under 

 Kære Hanne

Ændre bare ordlyden, så der kommer til at stå hele verden:)

Nej spøg til side, det ville da være fint, hvis også Tysker og Polakker og andre interesseret kan skrive under. 

Angående resten af Danmark er det jo nok den eneste chance vi har, hvis vi kunne får over 50.000 underskrifter, så politikkerne kunne se, at det ikke kun er de besværlige bornholmer, som er imod forliget.

Men tak for initiativet med denne underskriftindsamling.

vh Henrik

Thomas

#61 Re: Re: Hele Danmark skal skrive under

2015-01-08 18:46:25

#26: Hanne Nimskov - Re: Hele Danmark skal skrive under 

 Tak Hanne for din indsats.

Jeg er meget bekymret for Bornholms fremtid, som det ser ud nu. Jeg plejer aldrig at blande mig, men denne gang har de godt nok trådt mig tæerne. Det beviser, at politikerne ikke har og aldrig har haft respekt for Bornholm. Hvordan kan forligspartierne sige, at det er en knaldgodt forlig og til gavn for Bornholm, jeg kan kun sige en ting, de burde skamme sig