BORNHOLM SIGER NEJ TIL TRAFIKFORLIGET 2014 /Bornholm sagt - Nein - zum Verkehrsvertrag 2014
Kontakt forfatteren af dette andragende
Hvis det havde været den jyske trafikmafia, så var trafikbetjeningen den bedste i hele Danmark. Højhastighedstog gennem Sverige, og opførsel af en tunnel fra Sverige til Bornholm. Samt sidst men ikke mindst genopførsel af færgeruten Kbh - Rønne
Liberal Alliance var ikke med i forliget
Kære Hanne
Super, at du laver en underskriftsindsamling. Det er helt korrekt, at Enhedslisten ikke er med i forliget, men det er også vigtigt at sige, at Liberal Alliance heller ikke er med i Færgeforliget. De to eneste partier, som har kunne se det dybt urimelige i færgeforliget, er derfor Enhedslisten og Liberal Alliance.
Så ved næste folketingsvalg, så skal vi bornholmere stemme på et af de to partier!
Politikerne skal stoppe med at gøre et besøg til sine slægtninge endnu sværere og endnu dyrere.
Hele Danmark skal skrive under
Super initiativ. Det eneste som jeg ikke er enig i er ordlyden:
"at nu siger vi der bor på øen, fra!"
Hvorfor ikke prøve at få hele Danmark til at hjælpe os. Der er nok mange fornuftige mennesker som kan se det fuldstændige vanvittige i dette forlig. Så husk af del det til alle som I kender.
Re: Hele Danmark skal skrive under
#15: Henrik O. L. Jørgensen - Hele Danmark skal skrive under
Du har fuldstandig ret, O.L. Jørgensen, Det eneste som jeg ikke er enig i er ordlyden: "at få hele Danmark til at hjælpe..." Hvorfor skal tyskere, polakkerne og alle andere som har en stor interesse for hurtige færgeforbindelser uden dyre omveje ikke være med for at hjælpe? ;-)
Er der overhovedet nogen, der har formidlet den glade nyhed, til de tyske rejsebureauer?
Hvor er vores to mand på tingene , hvad laver de for deres løn ?
vi har to vatnisser på tingene, den ene gør som mor har sagt og den ande parer ordre fra partitoppen om, at holde sin dertil indrettede lukket.
lad os stå sammen og få de to vatnisser væltet ved næste valg.
| This discussion has been closed. |
Men jeg synes simpelthen det ser ud som om der er taget stilling; Bornholm prioriteres ikke, i en grad der har reel effekt på et samfund der skal have reel chance for at overleve. Meget meget trist!