NEJ TAK - TIL TVUNGET-BAD I FOLKESKOLEN

Quoted post

Albert

#10 Re:

2014-03-22 09:42

#7: En hyldest til den rene krop -

Ud af det du skriver, kan jeg se, at du  intet opfatter af indholdet. Det drejer sig om tvang, skrig og skrål, om mandlig overvågning af små piger i badet, godkendt af skoleledelsen. Det kalder jeg blufærdighedskrænkelse. Angående dagligt bad tror jeg nok de fleste får det hjemme hver dag . Såfremt børn møder svedig og ildelugtende i skole, burde skoledelsen påtale det på rette sted.

Svar


Gæst

#22 Re: Re:

2014-03-31 18:41:44

Desillusionist

#23 Re: Re:

2014-04-01 01:20:09

#10: Albert - Re: Det drejer sig om ... mandlig overvågning af små piger i badet, godkendt af skoleledelsen.

Flere end halvdelen af alle læger er kvinder.

Sygeplejerskerne som tager sig af bækken osv. - dvs. nøgne mænd og drenge - på hospitaler er næsten udelukkende af hvilket køn?

 

På hvilke skoler (navn og adresse) godkender skoleledelsen mandlig overvågning af små piger i badet?

Annika

#89 Re: Re:

2014-08-16 11:09:10

#10: Albert - Re:  

 Der er vel ikke nogle skoler hvor den mandlige idrætslærer sidder og kigger på pigerne i badet. Har DU det problem, så må du tage det om med DIN skoleleder. Dette er ikke normalt i alle landets folkeskoler! Aldrig har jeg hørt noget så fjollet!!

Og selvfølgelig skal eleverne i bad. Alt andet er da klamt! Kommer dine børn heller ikkei bad inden de går i svømmehallen? Eller er det anderledes??? 

 


Gæst

#283 mandlig overvågning af små piger???

2015-05-29 14:44:29

#10: Albert - Re:  

 Den påstand tror jeg, du må længere ud på landet med :-)

Hvordan kan man i øvrigt TVINGE børnene til at bade, når vold mod børn er ulovligt?