NEJ TAK - TIL TVUNGET-BAD I FOLKESKOLEN

Quoted post

Annika

#89 Re: Re:

2014-08-16 11:09

#10: Albert - Re:  

 Der er vel ikke nogle skoler hvor den mandlige idrætslærer sidder og kigger på pigerne i badet. Har DU det problem, så må du tage det om med DIN skoleleder. Dette er ikke normalt i alle landets folkeskoler! Aldrig har jeg hørt noget så fjollet!!

Og selvfølgelig skal eleverne i bad. Alt andet er da klamt! Kommer dine børn heller ikkei bad inden de går i svømmehallen? Eller er det anderledes??? 

 

Svar


Gæst

#429 Re: Re: Re:

2015-09-07 19:13:52

#89: Annika - Re: Re:  

Præcis. Så vidt jeg ved, er der en mandlig idrætslærer hos drengene og en kvindelig hos pigerne. Da jeg gik i skole, var der heller ikke mange, der - ihvertfald i starten - var meget for at skulle i bad efter idræt, men det er jo også noget man lige skal vænne sig til og lære. Skal børnene så heller ikke lære at svømme? Der ville sikkert være mange voksne i dag, som ikke ville turde bade offentligt, hvis de aldrig havde prøvet det før. Og det ville da være en skam, hvis man som voksen ikke tør går i svømmehal, til idræts-stævner, badeland med sine egne børn osv. af den grund. Og så er der selvfølgelig hygiejnen som skal være i orden.