Tivoli Gardens PROTEST GRUPPE,at TG´s leder Sven er blevet opsagt


Gæst

#76

2014-01-23 21:24

Endnu et eksempel på hvordan de forkerte beslutningstagere
Igen forsøger at ødelægge vores hovedstads fine gamle
kulturarv. Det er tankevækkende at der ikke er mere stil og
forståelse for de herlige værdier vi er så heldige at have. De
mennesker som kun ønsker at lave om bør skiftes ud. Tivoli var
ment som en smuk og musisk oase og ikke et kopi af Disneyland
som det efterhånden er ved at udvikle sig til. TG har og har haft
en kæmpe betydning for mange drenges opdragelse, selvværd
og musiske løbebane. Jeg har slet ikke ord for min vrede. Hilsen
en tidligere prinsesse i guldkareten som mindes den tid som
noget af det herligste fra min barndom! SKAM JER KULTURLØSE
MENNESKER!!!
catherine

#77 tivoligard

2014-01-24 07:15

..it is important for the leaders of Tivoli to remember that Tivoligard cannot exist without the goodwill and imput of the garders and their parents, yet we still dont know what this wonderful new strategi is...! nobody has talked to us about it, ....we are left completely out of it. Instead, we suddenly hear that Sven, the most highly respected, and much loved leader has been fired....... absolutely devastating, and in my opinion totally wrong.

Gæst

#78

2014-01-24 09:54

man må sige at det er respektløst af tivolis bestyrelse at fyre sven hansen det viser hvor kulturløse mennesker de er-man skal ikke bare lave om på kultur værdier -fordi I synes at det skal være moderne- pigegarder har vi nok afandre steder i landet og det er godt, men drengegarden hører til i tivoli og de er et af de få oprindelige ting som er tilbage fra tivolis beg.-det skal man holde fingrene væk fra----og det har Sven Hansen forstået -at værne om derfor bør han blive---hvis der kommer piger ind i den gl. tg. vil jeg sælge alle mine tg.aktier for så er det ikke tivoli mere ,men en kopi af disneyland,som vi har mange steder i europa - -og det har jeg ikke lyst til at støtte.

Gæst

#79

2014-01-24 13:50

Det er en fuldstændig umenneskelig handling at fyre Sven lige før han skal pensioneres - lad ham dog fortsætte som konsulent så han kan overdrage opgaven i god ro og orden - med al sin erfaring til den nye leder- vis at I har en smule anstændighed i behold!

Gæst

#80

2014-01-24 14:14

Usmageligt ledelse og endnu være er , at de ansvarlige koldt og kynisk har regnet med denne reaktion fra offentligheden.....

Gæst

#81

2014-01-24 20:34

Min familie og jeg har alle besøgt Tivoli flere gange om året siden vores barndom, igennem flere generationer, og har hver gang glædet os over at høre Tivoligarden, som vi mener er noget unikt ikke bare i Tivoli, men i Danmark. Og det kræver virkeligt noget helt særligt at lede ikke bare et orkester, men at få børn's talenter til at blive til en fejlfri sympfoni som er værd at høre på igen og igen...og ikke mindst, at gå i takt imens. Jeg var derfor vantro da jeg læste, at man bare uden videre fyrer hjernen bagved, sikke en respektløs måde at behandle ham på efter hans enorme og sikkert meget dedikerede indsats, fy for satan! Som respons vil min familie og jeg derfor ikke besøge Tivoli igen, før han er genansat og med en offentlig undskyldning fra Tivoli's ledelse!!! Der er trods alt grænser for hvad vi vil lægge navn til at støtte, og at behandle et menneske så uanstændigt er klart et nej tak!

Gæst

#82

2014-01-25 09:51

Meget sørgelig at man kan behandle et menneske så dårlig efter et langt arbejdsliv samme sted.

Gæst

#83

2014-01-25 11:14

Garden er et symbol for tivoli i tivoli levetid,
så det er Svens ros, den er populær i hele verden !!
Katemil

#84 Ang. Fyringen af Sven Hansen

2014-01-25 15:02

Det giver jo ingen mening at I fyrer så kompetent en leder af Tivoli Garden. Nu går det vel bare ned af bakke så..
Har selv haft indgående kendskab til TG igennem mange år og kan kun forestille mig hvordan kvaliteten vil blive uden Sven Hansen :(

Gæst

#85

2014-01-26 07:25

En trist afslutning på et langt arbejdsliv.

Gæst

#86

2014-01-26 11:50

Jeg, John, har været meget glad for, at min søn, Michael, har været i Tivoli garden hos Svend, og jeg kan takke ham for at Michael har været i stand til at gøre karriere i USA som saxfonist

Gæst

#87

2014-01-26 12:19

Man fyrer ikke en kompetent personlighed som Sven, der har viet hele sit liv til TG. Det udstiller en ynkelig mangel på professionalisme og moral, som allerede har skadet TIVOLIs renommé. Det vil tage mange år at genoprette tilliden til TIVOLIs bestyrelse og ledelsen er dømt ude for altid.

Gæst

#88

2014-01-26 15:58

Ingen kan erstatte Sven!!!!!!!

Gæst

#89

2014-01-26 15:59

Ingen kan erstatte Sven

Gæst

#90

2014-02-02 17:19

Musikchefens (Henrik Engelbrecht) håndtering af sagen er yderst kritisabel; informationen og mundtlige fremstillinger, herunder besvarelser til forældre, bærer præg af kynisme og dårligt lederskab, der i høj grad strider mod Tivoli`s gode omdømme eksternt og personalepolitik internt. Tivoli`s øverste ledelse må træde i karakter- eliminere mistilliden- lytte til sund fornuft, revurdere og handle hurtigt.

Gæst

#91

2014-02-03 14:06

Hvis I begynder at optage pigeri Tivoligarden, vil den i løbet af få år være en pigegarde.

Gæst

#92

2014-02-23 00:47

Sven stod i spidsen for at lede en flok unger vel ca 110 i alderen ca 7 - 15 år såvel i dagligdagen som på rejser i alverdens lande. Kan ikke lade være med at tænke tilbage på, at han og de 3 andre voksne der var med på rejserne, havde så meget styr på administration, programmer og tilrettelæggelse, at forældre og drenge altid var trygge. Han har været med til at give omverdenen et vindue til: København, Tivoli og Danmark på en god måde i menneskealder. Mon det kan gøres op i KR ? Er sikker på at turistbrancen eller ande får et godt trumf kort - med Sven. Tænker om Tivoli mon blir Disney Land Nord inden for nogle år ? Højtalere i træerne kan måske helt erstatte den levende musik - og Tivoli Garden ?

Gæst

#93

2014-03-10 13:00

Sørgeligt at en Musikchef / person har så meget magt, at Sven som har været Tivoligarden tro i over 40 år, skal afslutte på en umenneskelig måde.

Piger i Garden hm. Ja lad pigerne være i pigegarden, og drengene i drengegarden.

Tivoligarder fra 1965 - 1967.