Tivoli Gardens PROTEST GRUPPE,at TG´s leder Sven er blevet opsagt

Underskrift indsamlingen er tilknyttet facebook gruppen" Tivoli Gardens PROTEST GRUPPE,at TG´s leder Sven er blevet opsagt"

Lad os der virkeligt har Sven kær og syntes at Sven er den eneste rigtige leder af Tivoli Garden,  stå sammen og vise ledelsen i Tivoli,  at det hattrick de forsøger ikke skal gå stille af sig.
Vi vil have ledelsen i Tivoli til at indse, at Tivoli Garden har kun brug for en leder og det er Sven.

Der vil blive oprettet en herinde i gruppen en underskrift indsamling,  som der vi blive afleveret til Tivoli´s ledelse.

Derfor er det vigtigt,  at vi alle kommer på banen,  får gl. TG til at underskrive,  Forældre osv.  Der er vigtigt du som gl. TG el forælder hiver fat i de forælder el i de gl. TG som der ikke er i vores grupper.

Vores mission vil være at gå direkte i kødet på ledelsen i Tivoli og fortælle dem,  åbent,  ærligt og direkte hvad det er de gør og vi vil som støtter, have dem til at indse kun en kan være leder af TG.

Nu er det vores tur til at stå sammen og give Sven den opbakning,  vise at det Sven har gjort for os drenge,  vores forældre,  vores liv, det står vi ved og vi kan og vil være taknemmelig for at Sven har formet TG,  os og det liv vi lever.

Vi er super heldige for at være en samlet flok, en flok der har lært noget positivt og kan lære andre.  Sven fortjener at vi står sammen og viser Ledelsen i Tivoli,  at denne gang har de ikke blot svækket Tivoli,  men det har også frataget Tivoli Garden en fremtid der er ligeså positiv som den er for os.

Til orientering:
Har fået snappet denne nu her til aften.

HULK

Nedstående er udsendt.

"Kære forældre i Tivoli-Garden.

Som I ved står Tivoli-Garden overfor at skulle implementere en ny strategi for de kommende år. En strategi, der indebærer en del forandringer, hvor arbejdsgange, processer og intern kommunikation skal føres up to date.

I den forbindelse har vi i ledelsen vurderet, at Sven Hansen Heidelberg desværre ikke er den rette leder til at føre strategien ud i livet. Sven har bestredet stillingen siden 1970, og herfra skal der lyde en varmt tak for den store indsats, Sven har ydet for Tivoli med mange generationer af drenge og som repræsentant for Tivoli i hele verden. Sven Hansen Heidelberg forlader Tivoli-Garden pr. dags dato.

Vi vil nu bruge en kort periode til at drøfte den fremtidige organisationsstruktur med de relevante parter, og ledelsen af Tivoli-Garden vil foreløbigt blive varetaget af mig, som den har været det under Svens sygemeldingsperiode.

De bedste hilsner

Henrik"

Dette er udsendt til forælderen:
”Kære forældre.
Allerførst en stor og varm tak for det overvældende fremmøde til vores afslutningskoncert for kammermusikprojektet.
Det var fantastisk at opleve spilleglæden og det høje niveau hele vejen rundt.
Dernæst er jeg meget glad for endelig at kunne sende jer følgende: Tivoli og Sven indgik i fredags et forlig, som begge parter er tilfredse med. Vi bemærker samtidig, at vi begge finder forløbet i pressen beklageligt, idet det har givet grundlag for spekulationer og misforståelser.
Sven har ydet en uvurderlig indsats for Tivoli og Tivoli-Garden gennem mange år, og har gennem sit virke haft stor betydning for dansk musikliv og ikke mindst for hundredevis af drenge.
Drenge, som uanset om de er blevet professionelle musikere efterfølgende, har fået musikken og sammenholdet i Garden med som betydningsfuld bagage i livet. Sven har også på flotteste vis sammen med Tivoli-Garden repræsenteret Tivoli i hele verden, fra Canada og Paris til Singapore og Miami.
Der skal derfor herfra lyde en stor tak for den store og dedikerede indsats for Tivoli og Tivoli-Garden. Der vil for de nuværende Tivoli-gardere, deres forældre og medarbejdere i Tivoli-Garden blive mulighed for at sige farvel til Sven ved en reception.
Tid og sted for denne følger. Og så skulle vi hilse og sige fra Sven, at han ønsker alt det bedste for Garden fremover og glæder sig til at komme på besøg herinde.
Rigtig god vinterferie til både jer og jeres drenge.
De bedste hilsner
Henrik”
Citat slut

Min indledning 10 FEB 2014 af Johnny B. Lambertsen
Det ændrer dog ikke ved, at Tivoli er godt i gang med at ødelægge TG og det som der indtil nu er opbygget samt at der skal siges ordentligt farvel til Sven!
Tivoli ønsker åbenbart ikke at invitere gamle Tivoli Gardere og Sven´s øvrige netværk til en receptionen
Så der holder en lukket for nuværende gardere og forældre. Det er for dårligt og småligt og ikke mindst udsender et meget dårlig signal og det tænker jeg på at jeg og gamle Tivoli Gardere offentligt skal beklage til Tivolis Ledelse
Det viser åbenlyst ovenpå alt det der er sket igen, at Tivoli ikke respekterer de bånd som knyttes i regi af Tivoli-Garden!, både ind og udland, gl. Gardere, forretningsforbindelser, folk der har haft betydning for TG
Det ændre helle ikke ved at behandlingen af Sven og måden det er sket på har været et uanstændigt og uværdigt forløb!

14 FEB 2014 af Sven

Kære venner.
Starten af året 2014 har været en stor omvæltning i mit liv. Mange af jer er bekendt med årsagen, og det har senest været nogle særdeles problematiske uger med store personlige omkostninger, - også for min trofaste og kærlige familie.
Til gengæld har jeg, ganske uventet, mødt en helt enestående og fantastisk opbakning og sympati for min situation fra et utal af FB-venner, - og i øvrigt også fra mange personer i mit øvrige netværk. Jeg vil gerne hermed sende jer alle min allerbedste tak og hilsner for jeres altopofrende reaktioner her på Facebook, i mails og i andre sammenhænge. Det har virkelig betydet meget for mig i de seneste alvorsfyldte uger, - TAK til jer alle!
Jeg forsøger nu at tænke fremadrettet mod nye udfordringer i arbejdslivet, - bl.a. er jeg netop indtrådt i bestyrelsen for den selvejende institution "Teater- og Musikefterskolen", hvor jeg håber at kunne bruge mine kompetencer og erfaringer fra min tidligere beskæftigelse, - desuden venter der mig andre opgaver i musik- og turistbranchen.
Min dybeste sympati, - og bedste hilsner
Sven

Johnny Boalth Lambertsen    Kontakt forfatteren af dette andragende