Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs.

Roskilde syge akut.

#12301 Røvhullerne har lavet børn på alle og enhver i DK [læs Goldman Sachs]

2014-02-01 00:20

Man kan ikke engang flytte sine leverancer over til anden leverandør ..hvis de ca 200.000 underskrift handler flyttede sine indkøb hos DONG [ Dong har ca 1.mill kunder ]så et tab den vej kunne bevirke at Dong ikke blev børsnoteret ! og så ryger handlen tilbage med de tab som kommer ergo tilbage til skatteyderne som må betale sådan har Goldman Sachs via Corydon/Danske Bank jo strikket aftalen sammen.

Bravo Danske Bank - igen har i hjulpet en kundeforbindelse i selv låner hos.
ayarian

#12302 Jeg får lyst at tjene sorte penge helt lovligt og gå i skattely

2014-02-01 00:24

De sidste par døgn har påvirket hele min holdning til skattebetaling.
Jeg bliver grebet af en usolidarisk lyst til at arbejde sort. Eller ligefrem oprette mit eget lille skattely med indtjening, som unddrages statens beskatning. Jeg kan let få holdningen, at selvfølgelig kan jeg gøre det med god samvittighed, for det gør staten jo også. Når staten kan, er det tilladt for alle andre. Der er officielt givet grønt lys for sort arbejde, skattely mv...og regeringen viste os vejen. Når jeg ser tilbage på et langt arbejdsliv og tænker på al den skat, som jeg troligt har betalt til fælleskassen, så græmmes jeg dels over min egen naivitet og dels over, at en socialdemokratisk regering gik forest med skattely til et statsligt selskab.

Også frivilligt arbejde har jeg lyst at slutte med for mit vedkommemde. Jeg skal have betaling, når jeg sælger min arbejdskraft.
Og slet ikke frivilligt arbejde for stat eller kommuner/regioner. Det er slut. De griner jo af os.

SF opløses og bliver aldrig igen et politisk parti. De er ude. Socialdemokratiet bliver ligeså langsomt ædt op af magtærgerrige folk og har startet på en vej nedad. De kommer aldrig op igen. De er også færdige - bare lidt langsommere end SF.

Måske er der brug for en anden slags solidaritet til næsten end den, som gives over statens skatteapparat. Man kan slet ikke længere være sikker på, at de svageste, som har brug for en hjælpende hånd...også for den. Man har mistanke om, at folk i systemet kun søger at mele egen kage: senest den unge Auken. Den eneste hun vil kæmpe for er...sig selv. Og disse typer politikere er der ikke længere brug for.


Gæst

#12303 Re:

2014-02-01 00:29

#12300: -

Sagen er 19% er solgt i torsdags ! det løb er kørt

Goldman Sachs trækker jo ikke penge ud på den måde - de kaster lorte dollar ind i købet som intet er værd for Nationalbanken det er jo ikke danske kroner de køber de kommer med dollar ! som USAs trykkeri laver 85 milliarder  af hver måned [giver væk gratis på gader i IRAK OG AFGANISTAN for at se lidt satire på det de er trykt som lokumsruller]

NÆ:

Sagen er de tjener fedt på børs intro. [hvilket vi selv som stat kunne have gjort jo har en andel endnu]

Vi aner ikke hvem køber er af de 19% det som er farligt [+ de lorte dollar i Nationalbanken]

Det er velkendt at el og varme forsyning er adgangen til samfundet som en halsbånd på en hund !

Køber kan være fremmede regeringer, diktatore, narkobaroner ja alt i fri fantasi - for ejerskabet ligger i en skuffe et eller andet sted og Goldman Sachs har jo allerede solgt projektet DONG på ca 1 time blev der betalt 8 milliarder til div. køber ja det kan være fra hele kloden.

Forsat roskilde syge

#12304 Re: Jeg får lyst at tjene sorte penge helt lovligt og gå i skattely

2014-02-01 00:44

#12302: ayarian - Jeg får lyst at tjene sorte penge helt lovligt og gå i skattely

Enig !

Befolkningen må simpelhen have strikket et TOTAL nyt system om til juridisk værn på det vi oplever omkring os de sidste 14 dage og de metoder politikerne har selvskabt via den misforstået selvforståelse jeg kan blive stemt ind på et parti men 14 dage efter skfiter jeg til et andet parti som stemmen reelt ikke lød på.

Efter overbevisning ! skal aldeles udraderes i politk ved et valg ! efterfølgende.

[Tænk om en pc fabrikant via nettet lukkede alle sine solgte pcer...køb en ny eller få halv ydelse det er jo rablende sygt]

Ikke engang omtale i aviser rager sådanne politker en pind - side 4 år på en stemme som overhovedet ikke tilkendegav den politik er jo sygt.

Toiletruller tak ..langvarende Roskildesyge.

#12305 Hvad bliver det næste ...

2014-02-01 00:51

Politikerne finder på ...fredags tilbud stem på mig få 50% rabat på benzin i Statoil

Næstved Kommune ansætter utallige vagter [ minder sgu om USA ] når folk skal afhente studiepenge !
hvad det så ikke koster skatteyderne i Næstved Kommune [ som jo vil spare penge - latterligt] men vi er jo på vej til Amerikanske tilstande ...få et telt og hold kæft !
Er salget sket i en feberkrampe ?

#12306 Corydon er som en junkie....

2014-02-01 00:56

Penge - hvem ejeren bliver er total ligegyldig...der står jo Goldman Sachs på købspapierne !

Ja men der bare lige den hage Corydon de kan sælges igen ! [som de allerede er] til nogen du ikke kender ejeren af !
Fiske olie giver klar hjerne

#12307 Grøndlænderne er sgu klogere end os.

2014-02-01 01:04

Nu forstår man at Danmark bare skal stikke piben ind hvad angår Grønlands undergrund og de værdier som ligger der ! få nogle klaphatte til Danske politiker ind og spille amatør ville man frabede sig på det kraftigste.

Pædagoisk forum forsøg.

#12308 Dong salget burde have været en billedbog for politikerne

2014-02-01 01:12

Så havde vi undgået meget side 3 i bogen skulle have været et tillæg "landkort+ en rulle rød strikkegarn så man kunne lave linjer med tråden til de skattely lande der købte DONG !

Gæst

#12309

2014-02-01 01:26

Jeg synes, jeg får stor indsigt og viden gennem dem der debatterer herinde.
Jeg respekterer de flestes kommentarer, bortset fra nogle få kvajpanders,
de skal også have lov til at ytre sig , uden fy-fy-fingeren fra Corydon og Helle.
Hvad var det for en flok uvidende mennesker aftenshowet havde fået samlet i mandags? (tror jeg det var)

Gæst

#12310 Psygologisk set kan alle dansker være glad for DONG sagen !

2014-02-01 01:32

Man får et helt unik person indblik i folks ageren som politiker under denne her sag.

De udstiller deres egoer, kynisme, løbe fra aftaler, udstiller befolkningen som dumme individer, spænder ben for folk som vil have indblik i sagen til oplyst grundlag for debat.

Lidt fra Goldman Sachs ansættelse procedure:

Vi vil ikke have middelklasse folk
Vi vil ikke have folk født med sølvske
Vi Vil ha sulten folk der går hele vejen uanset klokkeslet på døgnet, disse personer optræder aggressivt i deres handlinger "målet" følelsesløse røvhuller.


Gæst

#12311 Re:

2014-02-01 01:49

#12309: -

Har allerede skrevet til Readaktionen på Aftenshowet og spurt om dem der blev interviewet overhovedet havde noget med underskrift indsamlingen at gøre ...sådan midt i dette intervieiw. [de var efter min skøn bare nogle tilfældige personer som var hevet ind ]

Pt. intet svar - så må DR ombudsman jo svare !

Min intelligens uvidenhed skal man ikke beklikke i tv - spørgsmålet til de 8 milliarder lokums dollar vi får ville værten nok skulle hive eksperter ind på - men så vil der lyde ramaskrig Nationalbanken har i forvejen 490 milliarder dollar som ingen vil have. dollar går under lortepapir.[havde Corydon forlangt EURO så kunne Goldman Sachs nok ikke kunne finde køber til de 19%] Er en årsag man går uden for USA og jagter værdier alt der er forplumeret. [Kina gider ikke deres junk papirer mere] Deres Guld reservere er ikke eksisterende for alle jagter Guld og ikke dollar.

Jeg er stødt til langt over albuerne.

Corydon er som lort i Danmarks drikkevand

#12312 Re: Re:

2014-02-01 01:56

#12311: - Re:

Stort set med Corydons [ venstremand ? bonde i hvid skjorte ]optik noget der ikke rager den menige dansker overhovedet. Kontrakten der skulle have været fit fit væk ...underskrevet i stilhed.

Er jo en årsag til at Bødskov lavede mørklængingsloven.

Mit næste tricks er går alt i lort så kan jeg da sige i fik 4 timer til at læse en juridisk kontakt igennem [ som i ikke forstår noget af] men så kan jeg da sige i fik da kontrakten at se.

 


Gæst

#12313 Re: TILLYKKE TIL DET DANSKE FOLK

2014-02-01 02:42

Tror politikerne vi er så dumme?

#12314 Ledighedstallet og Dong og selskabskatten

2014-02-01 06:26

Det der ufattelig at de blå og brune Socialdemokratiske politikere igen. Skal fremhæve et faldende ledighedstal. De er logis dette tal falder når man smider den ene efter den anden ud af dagpengesystemet og mange ikke kan opnå kontanthjælp efter de nye forsørgelses regler, samt at man smider andre ledige over på SU. Men at et stor antal slagteriarbejde står uden job om kort tid, og at Goldman Sach jo nok skal sørge for medarbejderstaben i Dong rationaliseres, og at flere danskere erstattes af udlændinge der forties. Og så er det jo godt man fik lettet selskabsskatten så selskaberne rigtig har råd til at flytte produktionen ud af landet.

Gæst

#12315 Re: Jeg får lyst at tjene sorte penge helt lovligt og gå i skattely

2014-02-01 07:40

Kribsen

#12316 Skattebetaling

2014-02-01 07:41

Rigtigt godt indlæg. Hvorfor skælde ud på Jyske Bank , når staten gør det samme.

Gæst

#12317

2014-02-01 07:58

Landsforræderi, er det ikke det som Corydon har gjort i sit embede ????

citat.:
"Landsforræderi betegner den forbrydelse, det er at begå handlinger, der er til fare for ens eget lands sikkerhed eller er i åbenlys modstrid med dets interesser."

Gæst

#12318 Re:

2014-02-01 08:27

#12317: -

Fagforeningen Christiansborg frigiver ham ikke til straffe udmåling. Der vil ikke være flertal

Stutteriet med trojanske heste [ Ida Auken med 1,7 mil. løn ca skred til blå blok så forstår man tingene bedre]


Gæst

#12319 Re: Ledighedstallet og Dong og selskabskatten

2014-02-01 08:30

#12314: Tror politikerne vi er så dumme? - Ledighedstallet og Dong og selskabskatten

Man har jo duftet til Amerikanske drømme.

Nu er vagtbranchen i opgang ! overalt i offentlige bygninger skal ansættes flere vagter ! utilfredse borger er begyndt at komme ud af osteklokken ..slut med at holde kæft!


Gæst

#12320

2014-02-01 09:16

Goldman Sachs er styret af personer der ikke ønsker gode ting for denne verden. Har vi ikke lært noget fra finans krisen?

Gæst

#12321

2014-02-01 09:21

Some people are so poor, all they have is money!


Gæst

#12322

2014-02-01 09:42

Magnus Heunicke blev igår spurgt om hvad han mente om, at DF nu er større end S (socialdiktaturet) hvortil han svarede; Vi har ikke været gode nok til at forklare om salget af Dong til GS.
hvilken planet befinder MH sig på?
Endnu en der mener at vi der er imod er imbecile.

Gæst

#12323 Re:

2014-02-01 09:46

#12317: -

http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article2207898.ece

 

Frimurerne ud af Odense Universitetshospital


Gæst

#12324 Re: Re:

2014-02-01 09:54

#12323: - Re:

http://ekstrabladet.dk/112/article1559174.ece

Frimurerne ud af Odense Universitshospital

Politimester Hr. Løde Stop samarbejdet med Bandidos

Corydon

Nyrup

Morten Bøgskov

Henrik sass Larsen

Helle Thorning


Gæst

#12325 Re: Re: Ledighedstallet og Dong og selskabskatten

2014-02-01 10:00

#12319: - Re: Ledighedstallet og Dong og selskabskatten

Ja flere betalte vagter fra broderskabet og fler granitklodser omkring Christiansborg

saml stumperne  efter udrensningen SF Stikkerne er nu tilbage til deres fosterbarn