Støtte til fortsat kommunal drift af Anemone teatret

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Støtte til fortsat kommunal drift af Anemone teatret.


Gæst

#51

2016-05-15 07:17

Har brugt teateret flere gange i kraft af mit job som pædagog. Det er så stor og god en oplevelse for både børn og voksne. Det er en kultur som vises til ALLE børn, ikke kun dem med resource stærke forældre/bedsteforældre. Godt alternativ til hele den digitale verden.

Gæst

#52

2016-05-15 16:57

Jeg synes bestemt, at vi skal have mere teater ude i hele landet, men ikke at vi samtidig skal have mindre teater i hovedstaden. Anemone Teatret kan ikke undværes, det viser besøgstallene år efter år. Man kan ikke svigte alle de teaterglade børn.

Gæst

#53

2016-05-15 20:06

Hej alle jer der ligesom jeg har haft gode teatretoplevelser med jer selv, jeres børn eller børnebørn på Anemoneteatret i København. Vil I ikke kvittere med en underskrift og vise at det er helt hen i vejret at lukke dette fine sted som gennem mange år har givet vores børn gode, sjove, tankevækkende og underholdende kulturoplevelser med på vejen? Skriv under og del!

Gæst

#54

2016-05-15 20:33

Vi har haft fantastiske oplevelser i dette teater. Jeg vil ønske at komme igen, nu som bedsteforælder.

Gæst

#55

2016-05-15 20:36

Har kun skønne minder med mine børn i Anemone teateret og har ved enhver lejlighed brugt teateret til de små børn i familien. Selvfølgelig skal teateret støttes...! Det er vigtigt at vores børn introduceres til teaterets univers og magi..
søs allerød

#56

2016-05-15 21:05

Mine børn var meget små da vi startede her i Anemoneteatret. Vist med et stykke om universet, måner mv. poetisk og smukt! Kunst! En forbrydelse hvis dette teater ikke kan fortsætte! Søs i Allerød


Gæst

#57

2016-05-16 10:02

Jeg har som eneforsørgerne (pædagogmedhjælper) mor nydt Anemone Teatrets forestillinger med min datter. Vi havde meget småt med penge, men Teatres abonnentordning gjorde, at jeg kunne tilbyde min datter nogle smukke teaterøjeblikke med efterfølgende gratis saftevand i cafeen. Havde billetterne blot været en smule dyrere, havde jeg nok måttet vælge oplevelserne fra. Tak til Teatret for de mange kvalitative forestillinger der er produceret igennem tiden. Mange af forestillingerne står stærkt i vores erindringer. Mvh. Martina

Gæst

#58

2016-05-16 13:59

fordi jeg adskillige gange har besøgt børneteatret og syntes det er vigtigt at vi lærer vores børn og børnebørn at kultur også er en del af livet....

Gæst

#59

2016-05-16 14:52

Mine børn har haft mange gode timer i teateret, både på bedsteforældretur og med børnehaven. Kvaliteten af forestillingerne er i børnehøjde - en slags "eksperter". Og det er ikke fordi, at der ikke må komme teater rundt i landet - men hvorfor ødelægge noget, der virker? Tag nogle af kunstkronerne fra supersygehuset ved Hillerød - så køber vi lærred og akrylfarver i søstrene grene, og laver mal-for-en-sag billeder til hospitalet i stedet for. Vh Hanne

Gæst

#60

2016-05-16 17:15

Jeg synes det er det allervigtigste arbeiten for børnefamilier

Gæst

#61

2016-05-16 17:22

Jeg har gennem alle årene fulgt med i hvordan Anemonefolkene har bygget det lille teater op. Hvordan de på den ene side altid har forestillinger med en bred appel, men også altid søger at finde nye veje. De var f.eks. tidligt fremme med en musikforestilling på meget højt plan. På det tidspunkt skulle man til Århus for at se noget lignende. De har haft mange fine gæstespil. o.m.a. Det er et seriøst teater.
Så er det så trist, at man fra københavns kommunes side skærer al støtte bort i ét hug. Der levnes ikke engang mulighed for at afvilke på en ordentlig måde. Det synes jeg ikke er i orden.
Vigga Bro

Gæst

#62

2016-05-16 20:22

Fordi vi med vores datter har haft mange fantastiske oplevelser på Anemone Teatret.

Gæst

#63

2016-05-17 07:48

Jeg har nydt utallige forestillinger i Anemone teatret med mine børn, børnebørn, niecer, nevøer og skoleelever. Det er det bedste og hyggeligste sted jeg ved.

Gæst

#64

2016-05-17 09:19

Anemone teatret bruges meget af vores børneinstitutioner. Jeg under at børnene får denne oplevelse, mens vi andre er på arbejde. Lukker teatret bliver deres vuggestue/børnehave liv mere trist og gråt.

Gæst

#65

2016-05-17 14:47

Det er ansvarsløs omgang med offentlige midler at skrotte investeringer, viden, kunnen og erfaringer bygget op gennem tre årtier fordi tilskuddet skal ud i hoedstadens periferi.
Al erfaring viser i øvrigt, at offentlig transport mod og fra centrum er hurtigere og mere overskuelig end transport på tværs og det er nem transport, der føder teatre.

Gæst

#66

2016-05-17 18:45

Vil også gerne kunne give mine børnebørn oplevelsen af glæden ved at gå i teater og blive grebet af fortællingen, også til ham der er født med en hørenedsættelse her kan han både se og " høre" fortællingen.

Gæst

#67

2016-05-18 07:56

jeg skriver under, fordi jeg har haft mange skønne oplevelser i teatret med min børnebørn da de var små. og jeg vil synes det er en katastrofe hvis andre mindre børn ikke får samme oplevelse.
mange hilsner
Farmor Anne

Gæst

#68

2016-05-18 17:37

Jeg underskrev, fordi dette teater giver så meget til børn og deres forældre. Min mor og far tog mig tit med på Anemone Teatret da jeg var lille og det var det bedste. Det gav så mange dejlige oplevelser og fantastiske indtryk.

Gæst

#69

2016-05-19 11:21

Drop bare et skide kampfly... bare et! Det er dannelse, kultur, sjæl, værdier og eventyr vi mister!!!

Gæst

#70

2016-05-19 12:19

Fordi kulturministeriet skal slutte deres iver efter at lukke teatre.
Drop ét kampfly og der er masser kultur til folket.

Gæst

#71

2016-05-20 19:57

Det vil være en stor mangel for København og mange børnefamilier at miste Anemoneteatret.

Gæst

#72

2016-05-20 20:00

Jeg har haft dejlige oplevelser med mine børnebørn

Gæst

#73

2016-05-20 20:06

Min datter har altid elsket anemoneteateret og deres dejlige intime stemning - ren hyggeog godt sted at tage hen med børn

Gæst

#74

2016-05-20 20:06

Jeg er kommet i en årrække i Anemone Teatret med børnebørn, altid fine forestillinger i god kvalitet. Et dejligt sted for børn og voksne, det er uforståeligt at man ikke vil støtte dette meget populære teater, jeg betaler gerne en lidt højere pris som min andel.
Ebbe Andresen, Fredensborg

Gæst

#75

2016-05-20 20:09

En ubærlig tanke, måske at skulle undvære det teater, hvor mit barnebarn, Storm, og jeg har delt så mange forunderlige og vidunderlige oplevelser i mødet med skuespillere og ansatte. Det må ikke ske!