Støtte til fortsat kommunal drift af Anemone teatret

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Støtte til fortsat kommunal drift af Anemone teatret.


Gæst

#26

2016-05-14 04:48

Vi har med stor glæde set Anemone teatrets forestillinger med familiens yngste, - og vi kan slet ikke forstå, at et sådant teater ikke forgyldes.

Gæst

#27

2016-05-14 04:55

Vi har kommet på Anemone teateret i gennem 25 år og har nydt alle vores besøg der både da børnene var små og større. Til jul var det dejligt at komme der også og bagefter kunne nyde julestemningen i København. Det er et hyggeligt teater hvor de husker folk og man føler sig meget velkommen . Vi håber virkelig at vi får en chance til at komme der med vores børnebørn .

Gæst

#28

2016-05-14 07:17

Godt nok har jeg aldrig været på Anemone teatret da jeg ikke selv har børn at tage med men som stor teaternørd der elsker at gå i teateret og som selv har spillet Amatørteater går jeg ikke ind for besparelser eller lukninger af teater rundt om i Danmark. Teater er god kultur som skal bevares og støttes det er live det sker her og nu der er plads til skuespillerne kan få grine flip eller teknikken driller og selv om den samme forestilling spiller over en korter eller længer periode er der aldrig en forestillingen der er helt ens og der bliver heller ikke sagt det kan vi bare klippe ud sener. Bevar og støt teaterlivet frem for at forringe det.

Gæst

#29

2016-05-14 07:19

Kulturen er hårdt trængt med den nuværende regering

Gæst

#30

2016-05-14 08:01

Mine børn har nydt at komme på anemone teatret

Gæst

#31

2016-05-14 08:10

Kunst og Kultur for de allermindste kan vi ikke støtte nok. Det er en vigtig del af en opvækst og opdragelse. Teatret har en nøglerolle. Hvis vi skærer kulturen bort også for de små og deres forældre skærer vi rødderne over. Dr er råd til teater i centrum OG i udkanterne, det er kun et spørgsmål om vilje og fremsynethed.

Gæst

#32

2016-05-14 08:16

♥️Fordi Anemone teatret er en PERLE som skal overleve globariserings pres.
Det er en lille KULTUR PERLE som alle børn og deres familier skal have en chance for at opleve.

Hvis smukheden og glæden af de små men dyrbare stunner bliver fiernet, hvad står samfundet så tilbage med?

ANEMONE TEATERET ER EN ÆGTE PERLE DER SKABER MAGI..............HVAD ER LIVET UDEN MAGI?♥️

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2016-05-14 08:18



Gæst

#34

2016-05-14 08:20

Jeg haft mange dejlige timer i Anemoneteatret med mine børn - da de var børn

Gæst

#35

2016-05-14 08:40

Anemoneteatret har givet først min datter og nu mine børnebørn store oplevelser.
Dygtige, nærværende skuespillere. Et teater med varme og atmosfære.

Gæst

#36

2016-05-14 09:10

Det er et fantastisk teater, hvor både medarbejdere og de fysiske rammer skaber unikke verdener og oplevelser som mange vil køre langt for at lade deres børn opleve.

Gæst

#37

2016-05-14 09:18

Vigtigt at bevare dette skønne teater.

Gæst

#38

2016-05-14 09:18

Anemone teateret en en Københavns lille perle. Forståelse for udkantsdanmark også skal have teater MEN den kulturelle mulighed teateret giver igennem hele den oplevelse, er besøg hos teateret bringer til en, er unik. Min Familie og jeg har igennem de sidste 3 år set indtil flere forestillinger, om blandt andet Bamse , vi har spist derinde nogle fredage og nydt den overlevering af kulturel indsigt i BØRNEHØJDE som teateret og dets dygtige skuespiller formidler. At staten ikke vil støtte særligt denne lille perle er uforståeligt .
Mvh Christina

Gæst

#39

2016-05-14 10:12

Har været til flere forestillinger i Anemone teatret. Et fantastisk sted som ikke bør lukkes ned!

Gæst

#40

2016-05-14 10:15

Anemoneteatret giver børn helt særlige kvalitetsoplevelser. De er kompetente. Glæder os SÅ meget HVER gang.
En håbløs beslutning.

Gæst

#41

2016-05-14 10:18

Anemoneteatret er en del af mine børns kulturelle barndom, hvor vi har set rigtigt mange af deres fantastiske forestillinger for børn helt ned til 1 1/2 år. Nu vil Kbh's kommune tage støtten fra dem - det er simpelthen en skandale, og jeg håber, at du vil være med til at råbe kommunen op. Fint nok, at vi også skal støtte børneteater andre steder, men at lukke et af Københavns absolutte bedste børneteatre gennem næsten 30 år er under al kritik.

 


Gæst

#42

2016-05-14 11:01

Fordi et teater af denne gode kvalitet fortsat skal bestå, til glæde og gavn for Københavns børn.

Gæst

#43

2016-05-14 11:25

Har 3 skønne børnebørn i København- de skal da også have en godt teatertilbud i fremtiden

Gæst

#44

2016-05-14 12:25

Anemoneteatret SKAL bestå fordi det er en uundværlig scene i fødekæden for det yngste publikum.

Gæst

#45

2016-05-14 13:06

Det kom som et chok for mig, at Københavns Kommune har valgt ikke at støtte Anemone teatret fra 2017-2020. Jeg har haft mange helt fantastiske oplevelser med mine børnebørn i Anemone teatret. Vi har været til så mange forestillinger af meget høj kunstnerisk kvalitet. Forestillinger, der i den grad også er bevidstgørende for børnene. - Jeg tænker, at det må være muligt at finde de midler, der skal til at drive dette fine og betydningsfulde teater. Netop i en tid som denne, med megen stress og forvirring, er der i høj grad brug for nogle kunstneriske levende åndehuller for børn og deres voksne. Så jeg opfordrer på det kraftigste Københavns Kommune til at ændre sin beslutning - og finde den ringe sum, der skal til for at Anemone teatret kan fortsætte med at være til glæde og styrke for mange. Med venlig hilsen - Tove Rump

Gæst

#46

2016-05-14 13:40

Jeg har været der to gange med mit 3-årige barnebarn. Første gang var jeg meget tilfred anden gang ikke. Jeg tror det handlede om den brune bamse i en kuffert. Lyden var dårlig, skuespilleren tog ikke hensyn til alle børn m.h.t at blæse sæbebobler. Iflg. programmet skulle forestillingen vare 1 time, men den varede kun en 1/2.

Gæst

#47

2016-05-14 13:52

Fordi jeg har været til mange gode forestillinger med mine børnebørn. Det er et dejligt sted at komme og så ovenikøbet med fine forestillinger .

Gæst

#48

2016-05-14 20:34

Det er et fantastisk børneteater som vi ikke kan undvære. Har mange gode minder derinde fra.

Gæst

#49

2016-05-15 05:48

Fordi jeg har været der og fået fantastiske oplevelser sammen med mine børn. Det var utrolig i hvor lang tid de talte om oplevelsen bagefter! Fantastisk atmosfære!

Gæst

#50

2016-05-15 05:59

Hvorfor vil politikerne pludselig lukke et af Københavns bedste børneteatre?
igennem 30 år har jeg med børn og børnebørn set alle forestillinger på Anemoneteatret. De laver meget forskelligt teater, men man bliver altid fantastisk godt underholdt - både unge og gamle. Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor man vil lukke det!!!!