Støttebrev til voldtægtsoffer

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Støttebrev til voldtægtsoffer.


Gæst

#176

2016-05-03 14:35

Jeg er overbevist om at dommeren der dømte i denne tragiske sag ikke dømte de tre mænd men dømte den unge kvinde for at være fuld for selv at være skyldig i sin egen voldtægt hvis det er rigtigt at vi har en dommer der dømmer andre ud fra sin egen moralske overbevisning og bruger det i retten så mener jeg han misbruger sit embede
Dorthe

#177 Søde ven

2016-05-03 20:24

Søde ven. Håber du er ok og får den rette hjælp både fysisk og psykisk. Tvivl aldrig på dit værd. Og husk uanset hvad var det ikke din skyld. Du har intet at føle dig skyldig eller skamfuld over. Du har trods din unge alder haft store udfordringer, alene pga. din diabetes, og nu dette forfærdelige oveni. Hvor kunne de finde på at behandle dig sådan. Husk at domsafsigelsen ikke siger noget om hverken dit værd eller om deres ugerninger- men alene noget om, hvordan retten fungerer- hvilket tydeligvis er et problem i sig selv. Men det behøver du ikke gøre til din kamp. Det må vi andre tages os af, så du kan fokusere dine kræfter om atl komme dig.  Jeg ønsker dig alt godt i livet. Mvh Dorthe


Gæst

#178

2016-05-09 13:07

Jeg ønsker fokus på at sex uden samtykke skal ulovliggøres og straffes hårdt og kæmpe fokus på oplysningsarbejde og masser støtte til den uretfærdighed der er gjort mod offeret/ofrene!!

Gæst

#179

2016-05-10 11:25

Jeg håber at virkelig mange skriver under!
Lars

#180 Re:

2016-07-17 05:48

#15: -  

 Herligt ensporet verdensbillede du har. Kvinder begår jo ikke overgreb. Aldrig! Du er selv en del af problemet med krænkende adfærd..