Lars Løkke Rasmussen, træd tilbage som Statsminister

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Lars Løkke Rasmussen, træd tilbage som Statsminister.


Gæst

#26

2016-02-23 08:00

Han ødelægger livet for børn og voksne aldrig har Danmark været så langt ude vores grundlov er stendød

Gæst

#27

2016-02-23 08:23

Jeg syntes der er blevet skåret så meget ned, økonomisk på alt imens Lars Løkke Rasmussen har været statsminister.og de svageste i samfundet er dem der rammes aller hårdest af alle, mange er nød til at flytte da de slet ikke har råd til at bo i deres lejlighed længere.de syge der kæmper med systemet svigtes igen og igen og rammes også økonomisk, de har både faste udgifter og dyr medicin hver md. Men intet tilbage at leve for, kan ikke arbejde pga. Stærke smerter og medicin, de er dem der er blevet ramtallermest ved alle disse nedskæringer statsministeren har fået igennem de sidste år.lad os få en regering der først og fremmest får rettet op på dette. Det kan ikke gå hurtigt nok. Alle de boligløse danskere mangler job og bolig:( de bliver svigtet. Men alle asylansøgerne får tag over hovedet hverdag, men utilfredse med det de får sørgeligt. Vores egne må klare sig selv ... Hvad sker der lige ved det. Flere har ingen bolig eller arbejde her hjemme, og må klare sig selv, så læser jeg at jysk (Larsen) har ansat en hel masse ... Men en dansk kvinde var nede og søge arbejde hos jysk og fik så af vide at de manglede ingen arbejdskraft. Kort efter ansætter de en masse personer af anden etnisk baggrund end dansk. Hvad sker der snart her hjemme i Danmark???

Gæst

#28 Magtliderlighed når den er værst

2016-02-23 09:10

Det er frygteligt at opleve, at en person, der lige inden et valg, bliver vurderet / udpeget som en af vor tids mest utroværdige politikere, vælger at danne regering - ikke fordi han eller hans parti har vundet valget - men fordi man er så magtliderlig at man åbentbart ikke kan lade være - mere vil have mere!.

Vi har at gøre med en mand, som den ene gang efter den anden er blevet taget i at lyve og "stjæle", bedrage og forvanske. Vi har at gøre med en mand, der ikke ønsker samfundets bedste, men det bedste for en lille gruppe af personer.

Han og hans regering tages den ene gang efter den anden i at "misinformere" folketinget / folketingsgrupper, at "undlade at fortælle sandheden", og jonglere og aggere med tal, målinger med meget mere, således det passer bedst i deres kram. Og de forskeres tal, som ligger til grund for denne viden, de får blot at vide, at "sådan kan man godt" læse deres tal / undersøgelser fordi "en eller anden lam forklaring" viser at sådan og sådan.... En helt opdigtet og tåbelig forklaring.

Det korte og lange er, er VI IKKE HAR TILLID til dig som landet statsminister, Lars Løkke. Træd lilbage, gå ud af politik, tag de resterende skvalderhoveder med dig, som gennem et årti eller mere har fyldt os med løgn og latin. Ellers ender det helt galt.
Er du / I slet ikke i stand til at forstå, hvorfor det var vælgerne smuttede vær fra jer og jeres parti??? Er i total uden for pædagogisk rækkevidde???

Du, ja I burde skamme jer. Det eneste I er ude på her og nu, er at få lavet så meget "kaos" i landet, at det vil tage så mange år at få det "rullet tilbage" til normal standard. I den periode kan JERES UDVALGTE så høste frugten af jeres snyd og bedrag, og når der så skal rettes op på det, så brokker I jer over det i lang - lang tid.

Der er endnu ikke kommet styr op Lov om førtidspension, som i gennnemførte en ændring af i 2003 - med flere tilkomne ændringer. I siger man f.eks. ikke kan være syg og på kontanthjælp. Gør oget ved det. Gå til kommunerne med mere og få dem til at forstå det. Det er jeres opgave, for jeg kender temmelig mange der er "langtidssygemeldte", og er endt på kontanthjælp.  Imens dette overgreb sker, sidder du / I bare og drikker dyr rødvin i jeres SKO til 2000,- kr eller mere, og hygger jer. I glemmer at tænke på, at sygdom er noget der kan ramme alle - og dig og dine, Lars Løkke - så hvem ved, om det i morgener dig eller en af dinne rygklappere der sidder med en hjerneblødning (hvis det kan lade sig gøre), et amputeret ben osv. Og så må vi jo bare håbe, at vi får en regering der tager alle jeres opsparinger og andre goder fra jer, så I sidder i sølet, som de tusindvis af andre I efterlader jer der.

Jeg væmmes ved jeres blotte eksistens, fordi I er så fuldstændig uden empati og forståelse for andre menneskers problemer. Fy for pokker!


Gæst

#29

2016-02-23 11:38

Jeg har skrevet under på, at Lars Løkke skal gå af som statsministe, fodi han ikke er egnet som Danmarks overhoved. Lars Løkke har gang på gang, vist os, hvad han er for en person, en mand uden karakter styrke, der har svært ved at efterleve de regler, han selv har med til at indføre, som vi alle skal leve med, bare ikke ham selv. Det er arrogance så det driver, han ser ikke sig selv som "en af folket" han mener åbenbart, at  han kan tillade sig at gøre hvad der passer ham. Han glemmer, dem der har stemt ham ind lige så nemt kan stemme ham ud. Så kan han komme på kontanthjælp.       


Gæst

#30

2016-02-23 11:42

Synes det er vigtigt at tilkendegive at du med din underskrift viser din egen utilfredshed med en ikke folkevalgt statsminister og hans parti og politiske bagland. Håber der kommer mange underskrifter og at vi næste gang får en statsminister som et flertal har stemt på..
migselv

#31

2016-02-23 12:50

jeps bare ud til højre med ham


Gæst

#32

2016-02-23 12:51

Vi har en regering der ikke kan tage hånd i hanke om de problemer der opstår og ser ud til at blive endnu værre,jeg ved godt Danmark er med i eu og schengen,men så må der arbejdes på mere selvstændighed i dette land,det har jeg ikke indtrykket af det gør nu,det bliver faktisk værre og værre at være Dansker og i det hele taget europæer!!

Gæst

#33

2016-02-23 14:13

Han tager fra de fattige og giver til de rige han er ligeglad med de syge ældre og fattige han er ikke egnet som statsminister

Gæst

#34

2016-02-23 14:15

Fordi jeg mener at det er vigtigt at sende et signal om at nu er nok, nok.

Gæst

#35

2016-02-23 14:15

Fordi Lars Lykke har kvajet sig gang på gang og folk ignorere det. Det kan jo ikke passe at en mand, som skalter og valter med både sine egne og med samfundets penge, skal sidde på magten. Han har kørt hele landet direkte ud over den afgrund som vi var så tæt på før han kom til..

Gæst

#36

2016-02-23 14:55

Fordi han konstant tramper på de svage i samfundet

Gæst

#37

2016-02-23 16:32

Fordi höjredrejningen i Europa har taget til i intensitet og farlighed, og vi behöver et reelt modspil fra venstreflöjen, som bör regere efter deres overbevisning, der skulle väre netop röd og ikke ligge under for svinehundene og deres ödeläggelse af det, der skulle väre et velfärdssamfund. Dette gälder ogsaa socialdemokratiet, mit parti, som ikke er undtaget fra höjredrejningen heller.

Gæst

#38

2016-02-23 16:34

En magtsyg egoistisk tyveknægt og svindler kan ikke tage vare på et lands bedste

Gæst

#39

2016-02-23 19:44

Han er ikke Statsminister posten værdig !! Derfor skrev jeg under (y)

Gæst

#40

2016-02-23 20:41

Jeg syntes slet ikke denne mand burde være statsminister og at man kunne og kan pege på ham er mig fuldstændig uforståeligt. Der må sgu absolut være en der er bedre egnet. men heller ikke Kristian Jensen er egnet. Dette her vandvid er sgu værre end en meget dårlig. Teaterforestilling hvor de næsten alle er lige dårlige

Gæst

#41

2016-02-23 21:01

Fordi Lars Løkke Rasmussen er en Inkompetent fest narkoman, der ikke aner hvad hans røv foretager sig....

Gæst

#42

2016-02-24 01:01

For han ikke er så godt for Danmark han ølægger vors land

Gæst

#43

2016-02-24 01:27

Jeg syntes at nu burde det cirkus stoppe, for det eneste der sker, og er sket før, det er at de rige blive rigere og de fattige bliver mere fattige. Nu er det nok, så der skal andre til som har en mere fornuftig holdning til tingene.

Gæst

#44

2016-02-24 01:51

Løkke er blevet Statsminister efter et stort valgnederlag, og er fyldt med lig i lasten så jeg synes Løkke er uværdig til i det hele taget at være medlem af Folketinget

Gæst

#45

2016-02-24 06:03

Fordi regeringen ikke vil Danmark det bedste

Gæst

#46

2016-02-24 06:40

Hvorfor denne underskrifts indsamling, tror ikke det hjælper, men håber da.
Nej Danmark skulle ta at stå sammen NU! Marchere op på Christiansborg og forlange han går af og så kan han ta resten af de løgnagtige tølpere med. Og dur ikke kun vi stiller op med 100 mand, nej flere hundrede tusinde mænd ville gøre en forskel!
Lad os een gang for alle vise dem at vi er trætte af deres måde at håndterer vores land på. Det halter jo på alle områder.
Nok må sq da snart være nok!

Gæst

#47

2016-02-24 07:19

Ventre og DF ødelægger det Danmark jeg kender 


Gæst

#48

2016-02-24 10:18

Deres politik går kun ud på at gøre de rige rigere og fattige fattigere. De opstiller misvisende regnskaber for både boliger og landbruget

Gæst

#50

2016-02-25 06:33

Jeg skriver under fordi den mand ikke har bragt Danmark noget som helst godt!!!