Lars Løkke Rasmussen, træd tilbage som Statsminister

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Lars Løkke Rasmussen, træd tilbage som Statsminister.


Gæst

#1

2016-02-22 17:33

Der er ikke den rette forståelse og der er ikke længere tillid til ministrene eller til statsministeren selv. Danmark er ved at kollapse på grund af forfordeling af forkerte områder og folk mister deres penge og værdighed. Der er ingen respekt for miljø og mennesker. Så må man gå af.

Gæst

#2

2016-02-22 18:13

Han kører Danmark i sænk 


Gæst

#3 Re:

2016-02-22 18:39

#2: -  

Han kører ikke Danmark i sænk, han har nemlig forlængst gjort det. 


Gæst

#4

2016-02-22 18:53

Jeg vil ikke se den danske velfærd forringes for at de rigeste kan få skattelettelser.
Jeg har kun den dybeste foragt til overs for en satsminister der i hele sit pollitiske liv har udvist så ringe en dømmekraft med offentlige midler.. Han har en moral som kun den mest snuskede brugtvognsforhandler kan være stolt af, sådant et menneske ønsker jeg ikke som statminister!

Gæst

#5

2016-02-22 18:54

Drop kontantlofter og lade være med at straffe folket ! Det er sku ik i orden! Og det skaffer ikke folk i job og hvem vil ha os syge ? Hvorfor skal man steaffes for ikke at kunne varetage job! Det vil kun skabe flere fattige og flere syge og det er Danmark heller ikke klar til at tage hånd om hvor skal vi alle bo ? Kan fandme ik være rigtigt at børn til os syg skal rives væk fra skoler og sine vandt omgivelser fordi i der ingen ting mangler syntes det er rimeligt !! Hvilke billiger boliger er der ? Vi alle kan jo ikke flytte til Lolland ! Jeg er dybt afhæning af hjælp fra min familie når jeg ike kan " være normal " hvorfor er det altid de ældre og unge og folk som mig og dem der har det meget værre eller børn der skal køres endnu mere ned !! Det er for sygt det overhovede kan komme på tale ! Danmark er kendt for et godt velfær og vi tager os af de ældre osv !! Det er for sygt og det ødelægger kun ! Ik andet !!

Gæst

#6

2016-02-22 19:07

Fordi at jeg ikke bryder mig om landssvigere.

Gæst

#7

2016-02-22 19:15

Det gjorde jeg fordi jeg anede det ødelæggende fravær af engagement, offervilje og empati hos regeringen, dens ministre der arbejder egensidigt på at minimalisere velfærdssamfundet og lade de dårligst stillede mennesker i samfundet betale prisen og bagefter ladr dem i stikken.

Gæst

#8

2016-02-22 19:36

Kan ikke lide manden. Den dag politikerne begynder at lade hver med at skærer hos de fattige og gør det hos dem selv eller de rige kan vi måske fungere sammen...

Gæst

#9

2016-02-22 20:17

Mangler sandhed om hvad de træffer af afgørelser.. og mener at de ikke offentliggør sandheden... lars elsker et klap på skulderen så er han ligeglad med hvad han har truffet af valg på danskernes bekostning..

Gæst

#10

2016-02-22 20:30

Løftebrud og nedskæringer, der kun rammer de svageste grupper i samfundet, kan vi ikke være tjent med. Han skulle skamme sig!!

Gæst

#11

2016-02-22 21:04

Hvis ikke den regering træder tilbage nu, ødelægges det Danmark vore ældre har været 100 år om at opbygge.

Gæst

#12

2016-02-22 21:12

jeg er træt af at de tager fra de fattige og giver til de rige og foringer vores velfærd

Gæst

#13

2016-02-22 21:14

Lars Løkke Rasmussen. Vor tids værste politiker , skulle op og dingle for sit landsforræderi imod Danmark og Danskerne ! Samme skulle hovedparten af Folketinget, da de ikke kan finde ud af , eller har lyst til at stoppe LLR og hans kumpaner! Importen af de islamiske bødler fortsætter ufortrødent!

Gæst

#14

2016-02-22 21:24

Man er nødt til at spørge:
Sidder han på posten for at gøre Danmark til et bedre land? Skaber han sammenhold i den danske befolkning? Eller sidder han på posten ene og alene for sin egen skyld?

Gæst

#15

2016-02-22 21:54

ud med ham har gør mange fattier i danmark så i forvejen har det svært ud med ham
Danskerne er dovne

#16

2016-02-22 22:33

Det er ingen alternativer der gør det bedre, og jer der er på KH kom så i sving med at arbejde...

 


Gæst

#17

2016-02-22 22:37

hvem skal så betale hans underbukser? :)


Gæst

#18 Re:

2016-02-22 22:38

#14: -  

Ene og alene for sin egen skyld.

Fanden hytter jo sine.

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2016-02-22 23:59


Annette

#20 Re: Re:

2016-02-23 00:08

#18: - Re:  

 Fordi han er landsforræder ligesom visse andre I og Uden for Borgen, som ikke skal styre landet da hans ego og moral i den grad tilsidesættes over for borgerne... Han er ikke sin opgave moden...

Men der burde slet ikke være et "Ting",Da hele dette cirkusshow bliver styret et højere sted fra... Det spil for galleriet..

så næste gang der er valg burde alle brænde deres Valgkort..


Gæst

#21 Re: Re: Re:

2016-02-23 00:20

#20: Annette - Re: Re:  

Nemlig kejserens nye klæder.

Lad os komme ud af EU heller i går som i morgen. 


Gæst

#22

2016-02-23 00:26

Fordi jeg ikke vil se på at Løkke (og Dansk Folkeparti) ødelægger mit fædreland, og gør mig til grin ude i omverden.
Jeg vil ikke slåes i hartkorn med racister og islamophober

Gæst

#23

2016-02-23 01:22

Jeg underskriver her, fordi jeg i udgangspunktet mener den regering er kommet til på et udemokratisk grundlag. De er jo ikke blevet valgt ind - de kom ind fordi dem - DF - der egentlig vandt valget peger på Lars Løkke i stedet for at tage det ansvar man demokratisk set har, når man deltager i kapløbet om at vinde lederposten.
Det er som at vinde guld ved Olympiaden, men pege på en anden som vinder, fordi man ikke gider bære pokalen hjem.

Det er ikke en vinders politik at bidrage med et "nej" her og et veto dér. Når man arbejder med politik, så har man nogle hjertesager man kæmper FOR - ikke en masse man kæmper IMOD.

Derfor er vores regerings politik så forskruet - de er ikke valgt og de er styret af nej-sigere. Der er ingen hjertesager - det handler altsammen om penge og om at skrabe til sig og presse dem, der ligger nederst endnu mere så der kan komme flere mennesker derned...det gør det sværere at rette op...og boner ud ved kasse 1 til de rige omgående.

Der skal ryddes op....men det bliver EFTER næste folketingsvalg. Så kan en ny mere social regering komme til og begynde oprydningsarbejdet....og så starter det hele forfra.

FEJLEN er at DF har fået så meget magt. Man skal arbejde FOR noget - ikke imod. Dvs. man skal kun i Folketinget kunne stemme "Ja" - ellers undlade at stemme. Det vil give et helt andet tankesæt og adfærdsmønster.

Gæst

#24

2016-02-23 05:51

Fordi at de er ved at ødelægge dk af og det skal stoppes

Gæst

#25

2016-02-23 07:50

Genbrugsminister og taber af sidste valg!