Lars Løkke Rasmussen, træd tilbage som Statsminister

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Lars Løkke Rasmussen, træd tilbage som Statsminister.


Gæst

#51

2016-02-25 16:46

LLR og kumpaner bruger diktatur stats metoder. Ud til højre med ham.

Gæst

#52

2016-02-25 21:59

Kan ikke blive ved med at se hvor manipulerende denne regering er,vildleder befolkningen hele tiden,tramper på folk der ligger ned i forvejen,hvad har de gjort der er godt for almindelig Dansker?

Gæst

#53

2016-02-25 22:27

Jo før vi kan blive fri for den lille svindler jo bedre

Gæst

#54

2016-02-26 10:23

med den sidste regering, og den nuværende, er der efterhånden udviklet sig en alt for stor arrogance og mangel på evne til at lytte til sund fornuft fra de almindelige mennesker der lever, arbejder og har familie i den virkelige verden. Jeg ved godt politikere også er mennesker, men de sidste regeringers ageren har vist at de har mere travlt med at tækkes den herskende klasse end bekymre sig om den almindelige befolkning.

Gæst

#55

2016-02-27 11:50

Jeg skriver under fordi, jeg er en af de syge mennesker, som Lars Løkke Rasmussen er så ligeglad med, han tager fra de fattige og giver til de rige. Lars Løkke Rasmussen siger at vi på kontanthjælp få for mange penge, men lars du får ikke mange par sko, for det jeg får i mdr, jeg er 52 år, sidder med en arbejdsskade, for at I kan kalde mig doven, nej for at komme ud af min seng må jeg spise 11 pille, min dag består af 30 piller bare for at kunne have det tåleligt. Hvad skal du tage for at stå op om morgen?

Gæst

#56

2016-02-28 10:17

Den største svindler i dk LARS LØKKE RASMUSSEN

Gæst

#57

2016-04-13 20:33

Det er på tide at få skiftet de brådne kar ud med nogle politikere, der ikke udelukkende er besjælet af personlig vinding og nepotisme. LLR er et lysende eksempel på, hvor usle tidens politikere er i deres indstilling til de hverv, de er valgt til.

Gæst

#58

2016-04-14 03:13

Vi er mange der ikke er enige i din og regeringens penge/social og fordelingspolitik nok er nok

Gæst

#59

2016-04-14 04:32

Lars Løkke både Svindler, Lyver og Bedrager!!
Michael

#60 Re: Re: Re:

2016-04-14 13:29

#20: Annette - Re: Re:  

 Hej

Der kommer ikke noget godt ud af at brænde valgkort, fordi mange vil ikke gøre dette, derfor vil det bare ende med at blå vinder igen, da de fleste fra blå ikke vil gøre det, derfor er det at skyde sig selv i foden ved at brænde valgkortet

 

I stedet burde vi lave et nyt parti , som går ind for ægte demokrati, og så få en masse til at stemme på dette parti, det er vejen frem, hvis vi skal ændre noget, så blive vi nødtil at gøre det inde fra, og gøre det efter de spilleregler der findes nu, for på den måde kan vi ændre reglerne indefra så de forbliver som vi ønsker dem


Gæst

#61

2016-04-14 13:45

Fup og fidus Løkke blev statsminister

Gæst

#62

2016-05-01 13:40

Fordi Lars Løkke Rasmussen og resten af Blå Blok (Venstre, Dansk Folkeparti, Liberal Alliance og De Konservative) er ved, at ødelægge det velfærdssamfund, vores forfædre har kæmpet så hårdt for at skabe.

Det er den mest befolkningsfjendske reagering, man til dato har set i DK!
Man tager fra bunden og giver til toppen.
De udhuler velfærden, fjerner det sikkerhedsnet danskerne ellers er så kendte for i resten af verden.
Det er blandt anden en af faktorene der spillet ind, når vi gang på gang er blevet kåret til "Verdens Lyykkeste Land".
Men meget af dette sikkerhedsnet er nu skåret væk eller reduceret kraftigt, med alle de nye reformer!!

I Danmark kan man nu gå fra at have et job, til at miste alt og blive hjemløs, pga. fyring pga nedskæringer, sygdom, skilsmisse, arbejdsløshed, arbejdsskader, stress osv., på ganske kort tid.
Sygedagpenge/dagpenge vare kun i 2 år, derefter ryger man på kontanthjælp, og så går det stærkt ned ad bakke, især efter alle de nye reformer er vedtaget.

Så er der også den gruppe danskere, der rammes fordi de har boet og arbejdet i udlandet sammenlagt 1 år ud af de sidste 8 år.
De rammes på lige fod med de, der ikke er etniske danskere og som rejser til hjemlande på ferier og besøger familie i længere tid af gangen.
Og flygtninge/migranter der af gode grunde ikke har opholdt sig i DK i de sidste 7 ud af 8 år.
De er næsten lige kommet til DK.
Etniske danskere sidestilles nu med en flygtning/migrant, og straffes på lige fod med dem.
Fordi regeringen vil sende et signal til omverdenen om, at Danmark ikke er attraktivt for flygtninge/migranter.

Så en dansker der rammes af dette, vil få halveret sin kontanthjælp til ca. 4000 kr. udbetalt.
Kan danskeren bevise at han/hun kan tale og skrive dansk på 9 klassesniveau, ved fremvisning af afgangseksamen og evt. uddannelsesbeviser.
Så får de et såkaldt "Dansktillæg" som udløser ca. 1700 mere i kontanthjælp om måneden.

Partierne fra blå blok udtaler selv, at det at så mange danskere rammes af div. nye reformer (der faktisk er tiltænkt at ramme flygtninge, migranter og indvandrer) blot er en "medregnet utilsigtet konsekvens", altså et nødvendigt onde!!

Over de næstkommende år vil man uden tvivl se flere mennesker blive hjemløse, de det er dem der siden de reformer der nu træder i kraft, har kæmpet for at beholde tag over hovedet.
Men de kan ikke længere få det til at løbe rundt, de må give op og stoppe med at kæmpe.

Det vil være alle typer af mennesker, både psykisk syge, fysisk syge, enlige, unge, ældre, men i særdeleshed børnefamilier!!

Denne udvikling og ødelæggelse af vores smukke og dejlige land, skal stoppes omgående!
Jeg vil have det Danmark tilbage, jeg elsker og engang var så stolt af at være født i.


Gæst

#63

2016-05-05 13:20

hej
Ja tiden er inde til han forlader sin post, og for den sag skyld Christiansborg nu er det han's tur til at få kontanthjælp uden mulighed for pension

Gæst

#64

2016-09-15 09:24

Jeg hader manden - Han er indbegrebet af alt der kan være dårligt hos et menneske og han fortjener at blive frataget alt ! - Inclusive statsborgerskab og penge

Gæst

#65

2016-10-21 23:57

Vi kan IKKE have en statsminister der har hAft SÅÅ mange bilagssager og har boet og fløjet oå første klasse for andres penge, samt betalte datteren flybillet anderledes for andres (de samme) penge!
Ej IKKE have en statsminister, der hemmeligholder oplysninger for folketinget!

Gæst

#66

2016-11-14 15:47

Han kører skuden i sænk på bekostning af alt og alle. Egoisme, uærlighed og uansvarlighed er ikke det den danske befolkning har brug for.