Vi kræver erstatning for at have spist halalslagtede kyllinger/ok


Gæst

#101

2016-02-04 10:22

alle skal respekteterer hinanden også indvandrer skal ikke bare komme og sige at vi skal gøre som dem vi tvinger dem ikke til at spise svinekød så skal de hellere ikke tvinge os til at spise halal slagtet kød noget for noget

Gæst

#102 Re: Man tager altså IKKE skade af at ha' spist halalslagtet kød!

2016-02-04 11:00

#94: Monner - Man tager altså IKKE skade af at ha' spist halalslagtet kød! 

Er du dum, blind eller bare småt begavet?

Underskriftindsamlingen handler slet ikke om at halal-kød er farligt, men om ligeret i tilvalg og fravalg af halal-kød.

Dyreetisk er halal-slagtning kritisabelt, også i Danmark hvor der udføres det såkaldte semi-halal. 

Hvad rimeligt er der i, at en minoritet i Danmark har fået indført en skjult skat på hverdagsvarer, hvor størstedelen af kunderne ikke tilhører denne minoritet.

Tager muslkmer, du og dine ligesindede gutmenschen skade af en obligatorisk mærkningsordning af alle halal-varer, således at alle på et oplyst grundlag aktivt kan vælge til eller vælge fra.

Sagsanlægget i denne underskriftindsamling skal ses som et modsvar til den helt groteske afgørelse, hvor en muslim fik erstatning for at skulle smage på svinekød.

/Henrik


Gæst

#103

2016-02-04 11:16

Er det snart ikke på tide at vi danskere begynder at tænke mere på vores religion istedet for koranen?

Gæst

#104

2016-02-04 15:13

Ingen religion eller overtro skal dominerer og accepterer mishandling af dyr, Halal slagtning er den ondesste måde at aflive/slagte et dyr på og skal forbydes i civiliserede lande !...
..

Gæst

#105

2016-02-04 17:28

Rimeligt at vi får erstatning for uforvarende at have været med til at støtte islamiseringen af vores eget land. Uforvarende har vi støttet terror mod Europa og Israel, uforvarende har vi været med til at undertrykke kvinder, uforvarende har vi støttet en religion med en diktator-gud, som kun anerkender sine undersåtter som slaver.
Lotte

#106 Re:

2016-02-04 17:38

#99: Tommy Mathisen -  

 jo da... Den dag der er under 100.000 muslimer i Danmark og vi danske kristne ikke bliver diskrimeret i forhold til deres hedenske religion


Gæst

#107

2016-02-04 18:44

Fordi jeg føler mig ført bag lyset, når jeg uden info, risikerer at spise kød, som er velsignet i en tro end min.

Gæst

#108

2016-02-04 22:31

Vil ikke støtte en anden religion end min egen.

Sådan er det bare

Gæst

#109

2016-02-05 05:04

Det må være lige for lige!
Vi bliver bombarderet med forbud mm af en minoritets gruppe. Vi lever og befinder os i Danmark og på danske præmisser og regler og love. Så kan det ved Gud ikke være rigtigt, at en muslim kan få 75.000.-kr, og vi alm danskere skal "bare" sluge deres, som jeg personligt finder frastødende og imod min tro...
Jeg ønsker samme kompensation for at været tvunget til at spise halal slagtet!

Gæst

#110 Re: Re: Man tager altså IKKE skade af at ha' spist halalslagtet kød!

2016-02-05 15:54

#102: - Re: Man tager altså IKKE skade af at ha' spist halalslagtet kød! 

Smage på det nej han skulle da tvinges til ikke at spise andet eller rejse hjem hvor han kommer fra 


Gæst

#111

2016-02-06 02:03

Jeg er imod den måde dyrene bliver slagted på . og jeg vil ikke spise halalslagtede kød, og det skal stå på varen synligt så man ikke kommer til at købe det.

Gæst

#112

2016-02-06 09:19

Jeg er af denne mening at der skal være LIGERET . Et evt. Erstatningsspørgsmål MÅ og SKAL dække BEGGE veje !!!!!!! Ellers må det betragtes som " modsat RACISME" I øvrigt bryder jeg mig som TROENDE ( Kristen ) IKKE om, at en eller anden " Mørke mand/kvinde har , hverken bedt en bøn eller " velsignet MIN mad . Som Kristen ( dog uden at være særlig aktiv kristen " kan og VIl jeg holde mig til., hvad der står i " Fader vor " - Nemlig ordene - Giv os i dag vort daglige brød !!!!!!
Lili Sørensen

#113

2016-02-07 10:15

Hvis man får 75.000 i erstatning for at smage på svinekød, så må der også være erstatning til os, der er blevet narret til at spise halal gennem de sidste mange år!
http://www.kristeligt-dagblad.dk/…/svinek%C3%B8d-udl%C3%B8s…


Gæst

#114

2016-02-07 18:56

Fordi danskerne ikke er blevet informeret om dette.!!! Vi må vel også selv vælge hvad vi vil spise..

Gæst

#115

2016-02-08 00:54

Hvornår får vi udbetalt pengene...? Kan der blive tale om flere penge, hvis det drejer sig om en familie. Det er umuligt, at kommer over det. Kan man også kræve genoptrænings ophold, da det kan frygtes permanent skadesvirkninger. Det er jo sket mere end en gang... ; (

Gæst

#116

2016-02-08 12:55

At skære dyr op og lade dem dø ved forblødning er barbarisk!

Gæst

#117

2016-02-08 18:46

Da jeg er i mod dyremishandling.

Gæst

#118

2016-02-08 18:52

Bryder mig ikke om at de fremmede kommer her & bestemmer hvad vi skal her i DK. de vil kun nasse på samfundet & vi skal følge deres premisser..de vil ikke spise vores mad, så vi vil ikke spise Halal kød.

Gæst

#119

2016-02-08 19:46

Jeg gider ikke blive ved med at finde mig i, at muslimer kræver, at alt i Danmark skal være halal, og at vi danskere ikke engang kan få en mærkning af kød oa. varer, hvoraf det fremgår om varerne er halal. Det samme gælder i offentlige institutioner, eksv. sygehuse, hvor der kun serveres halalslagtet kød. Vi er mange, der har protesteret over dette i årevis. Danmark er et kristent land. Vores mad skal ikke hverken velsignes eller halalslagtes uden vores accept og frie valg. Ved at spise halalslagtet/velsignet kød, dyrker vi afguder, uden at være klar over det, og vi betaler til Islams udbredelse i Danmark via dyre certifikater af vore fødevarer, som muslimer forlanger. Det koster danskerne milliarder. Vi har også i årevis betalt milliarder til muslimske trossamfund via f.eks. kyllinger og sikkert også alt andet kød, uden at vi er blevet spurgt, om vi havde lyst til at betale til fremme af Islam i Danmark...
Kravet må derfor være en klækkelig erstatning, for i årevis, at have ført den danske befolkning bag lyset og diskrimineret dem til fordel for folk, der kommer udefra. Desuden må det være slut med den mishandling dyr udsættes for gennem den barbariske og smertefulde halalslagtning!!!!

Gæst

#120

2016-02-08 20:18

Islam er en sindssyg isme ..psykoanalytisk set

Gæst

#121

2016-02-09 14:14

kort forde vi er danskere

Gæst

#122

2016-02-09 19:32

Vil ikke ligge uder for industien leffen for muslimerne og for usel monny.

Gæst

#123

2016-02-09 21:24

Jeg er beskyttet af Grundloven, og det vil jeg gerne blive ved med at være

Gæst

#124

2016-02-10 10:39

Fordi religion skal alene være åndelig og ikke politisk og bestemme over andre mennesker. På samme vis siger jeg også Nej Tak til halalslagtet oksekød på Hvidovre Hospital.

Gæst

#125

2016-02-10 12:19

fordi jeg vil ikke støtte terrorismo..... vi har fået nok at masse indflyning.....