Vi kræver erstatning for at have spist halalslagtede kyllinger/ok
Kontakt forfatteren af dette andragende
Kød slagtet i Danmark burde leve op til danskeres ønske og ikke muslimsk ønske. Derudover er det foragteligt at det halalslagtet kød giver penge til muslimsk terror.
Re:
Fordi jeg ikke vil støtte muslimske interesser, der jo bekæmper kristendommen og fordi halalslagtning er pinefuld og i mine øjne unødvendig barbarisk og tilbagestående. Og for jeg ikke vil have hedensk bøn sagt over min mad.
Vi lever (endnu) i et frit Land Danmark og derfor vil jeg selv ha lov til at vælge/fravælge den måde min mad skal håndteres på, og ifølge min tro på at levende sjæle skal behandles med respekt, er Halalslagtning i min verden dyremishandling på højt plan, og derfor vil jeg ikke påtvinges at spise dette kød ( som jeg bliver nu) jeg vil kunne klart og tydeligt se hvor mit kød kommer fra , og jeg vil slet ikke betale for at dyr mishandles, midler som så bruges til at overtage verden... det er Hitler om igen og de kalder os racister?...
Re:
Det er jo ikke første gang det sker. Før hed det sig, at en ansat, var et firmas ansigt udadtil, og at vi iklædte os, den uniform, som firmaet brugte. Da en muslim, ikke fik et arbejde hun søgte,"hvilket nok passede hende fint", pga. af hun tildækkede sit ansigt, var presse og fagforeninger straks på banen. Hun fik vist nok også, en erstatning. Knæfald for islam, helt inde i tinget, især de røde, det er sådant, som ødelægger vores land.
Altså grundlæggende muligheden for, at vælge til, såvel som fra.
Gud ved hvor mange år vi har spist halalslagtede kyllinger uden at have nogen mulighed for at undersøge om slagtemetoden! Jeg vil da kræve erstatning hvis denne sag tages op! Og fandme nej om jeg vil støtte noget som helst der modarbejder den måde vi lever på i den vestlige verden.
| This discussion has been closed. |