Lad Marius blive i Danmark

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Lad Marius blive i Danmark.


Gæst

#676

2016-01-05 17:14

Han er dygtig. Han vil Danmark. Dansk erhvervsliv har brug for ham. Det er en skandale at udvise folk der vil og kan. Nu må fornuften sejre

Gæst

#677

2016-01-05 17:44

Det føles godt at være en del af at støtte Marius!

Gæst

#678

2016-01-05 17:45

Marius er et forbillede for ethvert ungt menneske ! Han betaler selv sin uddannelse, arbejder for at tjene til vejen og dagen og betale sin skat til det samfund han lever i. At han så ovenikøbet er et ambitiøst talent, der får topkarakterer er en bonus, som Danmark ikke kan undvære. Sagen mod Marius Youbi er et levende bevis på at vi har for mange regler i vort offentlige system og for lidt sund fornuft. Har man ikke mulighed for at tolke regler efter befolkningens opinion, kan man ligesåvel have robotter til at fylde embeds- og sagbehandlerstolene, inklusiv ministerposter. Jeg vil beholde folk som Marius og smide ligegyldige offentlige styrelser ud af Danmark. Det modsatte underminerer min tro og håb for Danmarks fremtid.

Gæst

#679

2016-01-05 17:52

Om jeg BEGRIBER hvordan man kan finde på at udvise Marius !

Gæst

#680

2016-01-05 17:57

Gå ind i kampen, Støjberg og mand dig op ! Udvises Marius vil det skade en Venstreregering enormt ! 


Gæst

#681

2016-01-05 17:57

Er flov over at være dansker, hvor loven rammer de forkerte.

Gæst

#682

2016-01-05 17:58

Venstre er ikke hvad det har været ... 


Gæst

#683

2016-01-05 18:06

Fordi vi har brug for dygtige arbejsomme og innovative mennesker i DK hvis vi ska bevare velfærden...og her er tale om en mand der gør det godt.

Gæst

#684

2016-01-05 18:10

Marius viser netop, at der IKKE er behov for SU ! Det er muligt at få topkarakterer under en uddannelse og samtidigt arbejde sig igennem studiet. Bravo ! Mere af den slags.


Gæst

#685

2016-01-05 18:26

Få nu ændret og slettet den lov! Folk skal have lov til at arbejde lige så meget de vil, medens de studerer, og da især hvis man selv betaler for sit studium ! 


Gæst

#686

2016-01-05 18:40

Jeg spillede fodbold med Marius i en kort period, på Herning fremads seniorhold. Jeg håber virkelig at Marius for lov til at være i Danmark, som os andre. Han fortjener vel en chance når hans karakter taler tydeligt for sig...

Gæst

#687

2016-01-05 19:03

Hvis Marius skal smides ud, så mister danskerne al tillid til dem så skal styrer integrationen her i landet. Hvis loven er forkert, skal den laves om.loven skal gavne og beskytte mennesker, og ikke for at mennesker skal beskytte loven for lovens skyld.
Inger Støjberg, vil du virkelig lægge navn til det her???? Vil du virkelig miste så meget anseelse, som denne beslutning kan medføre.
Lad os ikke miste troen på at dem som styrer og regerer er deres opgave voksen.
Fra en total frustreret dansker

Gæst

#688

2016-01-05 19:04

Kan det virkelig passe at vi udviser et menneske der ikke har modtaget så meget som en krone fra den danske stat, men stadig ønsker at spytte i skattekassen og tilpasse sig vores samfund? Jeg skamme mig en smule over vores politikker.

Gæst

#689

2016-01-05 19:07

det er ikke retfærdig at behandle en dygtig ung mand på den måde
fordi han har lavet en fejl, den har han jo betalt for, så kan man ikke bare udvise ham.

Gæst

#690

2016-01-05 19:35

Danmark og dens kvaliteter samt medmenneskehed er ikke hvad den har været. Politikere kan ikke blive ved med at vende det blinde øje til det vi er vidner til. Så GØR dog noget!

Gæst

#691

2016-01-05 19:49

Fordi jeg ikke tåler uretfærdighed.

Gæst

#692

2016-01-05 20:36

Fordi det er vanvittigt ikke at lade ham blive!

Gæst

#693

2016-01-05 21:01

Det virker jo helt gak. Jeg forstår ikke systemet.

Gæst

#694

2016-01-05 21:43

Fordi det er noget forbandet svineri at smide integrerede, retskafne mennesker ud af landet, når f.eks Levakovic familien får lov at blive!!

Gæst

#695

2016-01-05 21:43

Uretfærdigt og uforståeligt.
Uheldigt, at det netop er Inger Støjberg og Venstre, der sidder med nøglen til løsningen af dette problem.
Det er blevet en kold tid i Danmark...

Gæst

#696

2016-01-05 21:46

Fordi der ikke er nogen argumenter for at smide en superstuderende ud af landet. Vi har i allerhøjeste grad brug for sådanne folk i Danmark.
Hvorfor kan regeringen ikke indse dette?

Gæst

#697

2016-01-05 22:24

Kaj Munk sagde: Aldrig, aldrig, aldrig spørge om det nytter, blot om det er sandt.
Og i denne sag er det sandt at det er helt sort at udvise Marius, det er sandt at loven bør ændres så der ikke er flere der kommer i samme situation og det er sandt at Inger Støjberg og regeringen har mulighed for at gøre noget ved det.

Gæst

#698 Re:

2016-01-05 23:22

#93: -  

En ung mand som Marius, der kun får absolute topkarakterer på en hård ingeniøruddannelse, og på kort tid har lært sig det danske sprog, kan man ikke ligefrem kalde idiot.

En ung mand som Marius, der selv betaler for sin uddannelse, og som ovenikøbet finder det nødvendigt at arbejde mere end hvad en gennemsnitlig studerende kunne finde på, og derigennem bidrage med skat til det danske samfund, kan man ikke ligefrem kalde en nasserøv.

Nasserøve er de forkælede unge der sutter SU, kræver gratis uddannelse, og så samtidigt ikke gider gøre den nødvendige indsats for at lære deres stof ordentligt.

Studerende, der ikke gider investere den nødvendige indsats og derved kun lige kommer over bestå-grænsen er årsagen til at vore broer og tage styrter sammen, at læger og sygeplejersker slår patienter ihjel i det danske sygehusvæsen, at jurister og sagsbehandlere ikke kender lovgivning, at lærere og undervisere i skoler og universiteter uddanner analfabeter og sociale tabere.

Idioter er alle vi andre, der fortsat tillader et system der er så bundhamrende uretfærdigt at vi vælger at beholde lort og smide guld på porten. 


Gæst

#699 Re:

2016-01-05 23:30

#102: -  

Pointen er netop, at loven skal laves om. I Danmark ønsker vi at have folk der bidrager og yder en indsats. Det er absurd at man bliver straffet for at arbejde mere end det tilladte. Vil man arbejde skal man have lov. Yde før man kan Nyde. Jeg har fået nok af at betale skat til samfundssnyltere som trækker på de offentlige kasser uden at ville yde noget til gengæld; det være sig kontanthjælpsmodtagere, studerende på SU, men også udenlandsdanskere der efter et langt liv i skattely i udlandet vender tilbage til Danmark for at forbruge ressourcer fra et hospitalsvæsen som vi andre har været med til at betale til.


Gæst

#700 Re:

2016-01-05 23:34

#174: -  

Pointen er at han er en elitestudent. Jeg har ikke meget tilovers for folk som arbejder men derigennem tilsidesætter sine studier.