Vi støtter Djurs Sommerland som det er

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Vi støtter Djurs Sommerland som det er.


Gæst

#326

2015-06-25 07:17

Jeg syntes det er latterligt at man går ud og anklager en forlystelsespark for racisme.

Gæst

#327

2015-06-25 07:17

Det er jo ikke for at støde nogen der er lavet dette Afrika værk, noget skal man jo finde på, så ikke mer småborgerlighed TAK,jeg har tit besøgt stedet og moret mig glimrende med hele familien

Gæst

#328

2015-06-25 07:18

Fordi vi lever i Danmark og her skal folk ikk bestemme over os med deres religion.

Gæst

#329

2015-06-25 07:19

Nu må alt det her plader stoppe, hvis i ikke kan lide designet i afrika land så bliv vær, jeg er så træt af at høre om at vi ikke kan lave noget i dette land uden at vi skal beskyldes for at vær racister så lad nu være med at blande racisme ind i alt ting....

Gæst

#330

2015-06-25 07:20

Fordi at vi er blevet alt alt for politiske korrekte, i vores forsøg på at gøre alle glade
Lucky Luck må ikke vises med en cigaret i munden, det er skiftet ud med et halmstrå, vores allesammens Tintin, er en ren racist da han har negere til at bære hans bærestol, det album er blevet rettet ind, til højre...Sambo flødebollen må ikke hede "Sambo" med Samba da det andet kunne støde nogen, som aldrig spiser flødeboller..
Listen er desværre længere og den vokser hurtigt...
Stop nu inden dét tager overhånd, hvilket jeg allerede synes det har....!!!
Forslag til nye dumme racistiske ting. : Hvid vask( kofevask

Gæst

#331

2015-06-25 07:21

Hvad så hvis det var en hvid mand? Man kan sku snart ikke lave noget som helst mere, der bare er sjovt.

Gæst

#332

2015-06-25 07:21

Der er sku ik noget racistisk i det. hvis det er så hårdt for dem kan de jo flytte til Afrika igen.

Gæst

#333

2015-06-25 07:23

Fordi jeg efterhånden et så p.... træt af de der politisk korrekte individer, der mener de har patent på hvad det er rigtigt og forkert.

Gæst

#334

2015-06-25 07:23

Jeg underskrev fordi jeg synes.beskyldningerne er komplet groteske!! Vi kan jo ikke leve nogle steder uden der er nogle der bliver stødte over alt ting!!

Gæst

#335

2015-06-25 07:24

Fordi Djurs Sommerland er Awesome som det er!!!

Gæst

#336

2015-06-25 07:27

For at de " politiske korrekte " ikke skal bestemme hvad andre gør. Forlystelsen i Djurs sommerland er ikke ny. Det må være op til forældrene, hvis de mener det er et problem, at forklare Lille Peter, hvordan tingene hænger sammen. For Lille Peter spekulerer ikke på det. Han synes bare der er sjovt. Mvh. Mette Harnvig

Gæst

#337

2015-06-25 07:28

Fordi at vi er blevet alt alt for politiske korrekte, i vores forsøg på at gøre alle glade
Lucky Luck må ikke vises med en cigaret i munden, det er skiftet ud med et halmstrå, vores allesammens Tintin, er en ren racist da han har negere til at bære hans bærestol, det album er blevet rettet ind, til højre...Sambo flødebollen må ikke hede "Sambo" med Samba da det andet kunne støde nogen, som aldrig spiser flødeboller..
Listen er desværre længere og den vokser hurtigt...
Stop nu inden dét tager overhånd, hvilket jeg allerede synes det har....!
Forslag til nye dumme racistiske ting. : Hvid vask, hvidt brød, Franskbrød (fornærmelse mod franskmændene) det hvide snit, den hvide dame, der er masser af mod racistiske ting, vi kunne blive tøsesure over, men brokker vi os...NOPE...!

Gæst

#338

2015-06-25 07:30

Fordi jeg har fået nok af racisme pladder.
Lars

#339

2015-06-25 07:30

Jeg tror det er en tendens, som vi bliver nød til at leve med. Alt kan gøres til en racistisk ting eller sag.

Jeg kunne godt tænke mig at spørge Josef Nielsen om han selv mener, at han ligner figurene i forlysterne i Djurs sommerland. De har jo ikke noget at gøre med virkligheden. Man prøve at lave et sjovt tema.

Prøv at se de figurer som man har skåret i træ i mange år i Afrika. Skal de så også væk.

Josef Nielsen så lige det med Jødeland. Det er så usmagligt det du siger. Jeg har set Auschwitz, hvor der blev myrdet over en million mennesker. Tænk dig om før du siger noget.


Gæst

#340

2015-06-25 07:30

Folk er simpelthen blevet så nærtagende, De har ingen humoristisk sans. Der er jo ikke ment noget negativt med det man laver i Djurs Sommerland.

Gæst

#341

2015-06-25 07:31

det har intet med racisme at gøre ...

Gæst

#342

2015-06-25 07:31

Fordi nu et det bare blevet for meget

Gæst

#343

2015-06-25 07:33

Synes efterhånden, at det ikke længere er danske holdninger der kommer frem, og lige meget hvad dansken gør, så er det racistisk. Men det er vel stadig Danmark vi lever i. Jeg ved af erfaring, at de lande jeg har været i, da skal vi følge landets skikke, eller flyve

Gæst

#344 Re: Re:

2015-06-25 07:33

#303: perb - Re: 

Er helt enig.

Min kommentar var et svar til en andens opslag ☺


Gæst

#345

2015-06-25 07:34

Jeg er træt af reaktioner af frygt for reaktioner, og jeg tvivler meget stærkt på at der er en samling af sorte mennesker som føler sig personligt stødt af så fjollet en figur.

Gæst

#346

2015-06-25 07:35

Fordi hvis vi alle skulle gå rundt og blive stødt konstant over de mindste ting ville verden være et meget trist sted at være. Jeg er træt af folk som smider racisme kortet hver gang de ser sit snit til det. Vi er nødt til at sige fra og hvis det hjælper bare lidt med en ekstra underskrift til denne indsamling så gør jeg det hellere end gerne. Hvis man dog bare brugte lige så meget tid og energi på at gøre opmærksom på de rigtige problemer i verden ville vi nå meget langt, men at man gider at bruge tid på at surmule over en forlystelse kan jeg slet ikke sætte mig ind i!

Gæst

#347

2015-06-25 07:38

Fordi vi lever i et frit land og det her er for langt ude.

Gæst

#348

2015-06-25 07:39

idioti. Tidspilde af politiets kræfter. Tidsspilde af folks tid.

Gæst

#349

2015-06-25 07:41

Synes det er hysterisk at kalde det racistisk.

Gæst

#350

2015-06-25 07:41

Jeg bliver simpelthen så arrig over, at der hele tiden forlanges at Danmark skal være så åben og imødekommende, så multikulturelt, og det så bliver skidt højt og helligt på! Det her er Danmark, folk der kommer fra andre lande er gæster her og skal respektere vores måde at gøre ting på, og have ting på. Det skal ikke laves om for andres skyld. Det ville være dybt uacceptabelt, hvis vi kom til til et andet land og krævede det samme. Det burde gælde begge veje rundt.