Vi støtter Djurs Sommerland som det er

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Vi støtter Djurs Sommerland som det er.


Gæst

#276

2015-06-25 06:05

Fordi der da ikke skal laves noget om

Gæst

#277

2015-06-25 06:05

fordi jeg syntes det er sådan et godt og trykt sted at komme.og syntes virkelig at man hygger sig derude og det er uanset hudfarven .jeg har flere bekendte som har en anden nationalitet og vi /de hygger os gevaldig derude. og det er i ALLE deres sjove og hyggelige karruseller mvh misse

Gæst

#278

2015-06-25 06:12

Hvis man ikke kan klare lugten i bageriet, må man jo selv bage sit brød ! Der er jo ingen der tvinger folk i Djurs sommerland ! Så bliv hjemme !

Gæst

#279

2015-06-25 06:14

Fordi det intet har med racisme og gøre, at der er sådanne 2 forlystelser, og at det kan støde nogle mennesker - JA det er sgu mig en gåde!

Gæst

#280

2015-06-25 06:14

Fordi jeg synes efterhånden det er ved at gå over gevind

Gæst

#281

2015-06-25 06:15

Djurs sommerland er fantastisk.... Lige som det er!!!

Gæst

#282

2015-06-25 06:15

Hvad bilder de mennesker sig ind, de er gæster her i landet, så de må finde sig i vores ting og udtryk, vi forsøger jo ikke at få indflydelse i andre landes forlystelser, Derfor skal vi bevare alt som vi har skabt for at fornøje, uanset hvad de andre mener.

Gæst

#283

2015-06-25 06:15

Har Hottentotter og kannibaler da aldrig eksisteret? Mig bekendt har begge befolkningsgrupper engang været lyslevende, endog ganske frivilligt. At sammenligne med jøder i koncentrationslejr er da helt hen i vejret. De var der vist ikke frivilligt!
Negre er i min optik mørkere i huden end europæiske, hvorfor vil man ikke erkende det? Lad nu være med at føle jer "forfulgte", blot fordi tingene fremstilles som de er. I er åbenbart flove over jeres ophav!

Gæst

#284

2015-06-25 06:17

Det har simpelthen taget overhånd - alt det vi må kan og skal i forkert hensyn.

Gæst

#285

2015-06-25 06:22

Folk er simpelthen ved at være for latterlige. Dette her handler om en forlystelsespark. Herre Gud, altså. Racisme mig her og racisme mig der. Har folk virkelig ikke andet at gå op i? Vi vil stadig komme til Djurs Sommerland❤️

Gæst

#286

2015-06-25 06:22

Fordi alt andet er pjat
Tronbamse

#287 Racisme...

2015-06-25 06:25

Vi er i Danmark nået til et punkt, hvor etniske danskere ikke kan åbne munden uden at racisme kortet bliver trukket imod os - de værste er faktisk andre etniske danskere, der lige skal vise at de i hvert fald IKKE gør noget forkert...


Gæst

#288

2015-06-25 06:25

Jeg syntes efterhånden ikke, at vi i DK kan lave noget, uden at nogen syntes at det er racisme eller noget tilsvarende.

Gæst

#289

2015-06-25 06:26

Nu stopper festen sku, vi har vores rettigheder her i Danmark, hvis folk ikke kan li det må de forlade Danmark.

Gæst

#290

2015-06-25 06:26

Jeg er led og ked af, at alt dansk, så som; lakridspiber, frikadeller og andet svinekød i børnehaverne, børnebøger/børne-tv (pippi) bliver ændret, fordi det nu er diskriminerende og nu også Djurs Sommerlands forlystelse!!!!!
Nu må der snart være nok.
Stop jer selv og affind jer med, vores værdier og de danske traditioner.
malenefuttrup
Gæst

#291

2015-06-25 06:26

Jeg skriver ikke under fordi jeg er racist, men fordi jeg mener at folk nogen gange overreagerer. Det er som om, at vi her i Danmark efterhånden oplever at folk bliver stødte over selv de mindste ting, ,og at hvis muligheden spiller ind, så tager man selv den mindste chance, for at anklage diverse ting for at være racistiske. Der bliver skrevet i artiklen, at nogen børn pga forlystelserne spørg deres familie om der er kannibaler i den. Det er selvfølgelig ikke rart at skulle svare på. Men vi andre ejer da også et fjernsyn hvor i man hører om kannibalisme, hvor kannibalen er en hvid mand/kvinde. Hører vores børn det, vil de da sikkert også spørge os efter om der er kannibaler i vores familie. Så jeg syns simpelthen at de skal tage og stoppe. Det er et sommerland beregnet til alle. Folk burde sgu også kunne tænke så langt, at man intet laver i sådan en park som skal lyde racistisk eller virke stødende! Har du et problem med forlystelserne i parken, vil jeg også råde dig til at skille dig af med dit fjernsyn, for der er MANGE flere stødene ting i dit TV, end der er i en uskyldig park!


Gæst

#292

2015-06-25 06:28

Det er pjat at beskylde Djurs for racisme. Det er forlystelser som skal se sjove ud. Og de fleste børn tænker ikke videre over om der er kannibaler i familien fordi de er sorte. Det med jøder er helt ude af sammenhæng.

Gæst

#293

2015-06-25 06:29

Fordi enhver der beskylder danskere og det danske samfund for at være racistisk har ingen kendskab til dette land, der kendetegnes af høj tolerance og imødekommenhed. At man kan se racisme i Djurs sommerland siger alt om manden, der klager og intet om Djurs eller Danmark. Nej intet skal laves om bare fordi man trækker racisme kort.

Gæst

#294

2015-06-25 06:30

Fordi Djurs Sommerland ikke skal bøje sig pga folks helt forkerte syn på, hvad racisme er! Havde vi et helt frit land for disse ting som visse folk brokker sig over, så havde man også skulle høre et ramaskrig! Racisme bliver netop tonet ned, så børn i små aldre ser de her forskellige farver vi alle kan være og baggrunde der er forsøgt at tage med i sommerlandets figurer.

Hvorfor skal så mange understrege, at de ER danskere og brokke sig højlydt hvis de mener at nogle folk mener noget andet - hvis de så åbenbart kan være dobbeltmoralske og trække racismekortet igen og igen og igen!!?? Er f...... træt af de mennesker. Elsker mine udenlandske/og eller muslimske bekendtskaber og veninder som har noget godt at byde på.. Andre tosser, som folk der ikke ved hvad rigtig racisme går ud på, dem har jeg ikke en dyt tilovers for.......

Gæst

#295 Re:

2015-06-25 06:30

#292: -  

 TRUE! 


Gæst

#296

2015-06-25 06:32

Jeg synds at EU bestemmer for maget i hvad vi må i vores lille Danmark

Gæst

#297

2015-06-25 06:34

Fordi Djurs sommerland skal forblive som den er :-)

Gæst

#298

2015-06-25 06:36

fordi Djurs sommerland ikke skal laves om, kan udlændinge ikke acceptere det. kan de lade være med at komme i parken

Gæst

#299

2015-06-25 06:38

Fordi det jo galimatias efterhånden..... Sange fra lilleper, osv...... Vi har i al evighed haft "sorte" forlystelser....sange.....slik....osv, men det hele skal bare afskaffes pga vi gir dem husly ??? Hvis de er så pisse FORAGET og utilfreds, så ta da hjem....det gamle hyggelige og trykke Danmark er ik til at kende mere. Vi er efterhånden fremmed i vores eget land.

Gæst

#300

2015-06-25 06:40

Fordi vi lever i danmark og hvis folk ikke kan kende forskel på sjov og alvor er det deres skyld og ikke os som skal bukke os i støvet.