Vi støtter Djurs Sommerland som det er

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Vi støtter Djurs Sommerland som det er.


Gæst

#351

2015-06-25 07:41

Stop jer selv og jeres hysteri. Det er forlystelser og man skal være mere end almindeligt snæversynet for at blive stødt af sådan noget pjat. Tag en tur i dem istedet og hyg jer med børnene......og kom så ud i verden og find nogle rigtige problemer.

Gæst

#352

2015-06-25 07:45

Fantastisk karrusel!!!

Gæst

#353

2015-06-25 07:45

Fordi jeg er SÅ træt af overfølsomme mennesker !!! SLAP nu af altså og lev livet NU og ik i fortiden

Gæst

#354

2015-06-25 07:47

Det er da utroligt, så travlt folk pludselig har fået med at få alt boycottet og fjernet, fordi de mener det er racisme...
Hvor kommer alt det her masserhykleri fra?
Jeg elsker Djurs Sommerland og ønsker bestemt ikke, at noget bliver ændret!

Gæst

#355

2015-06-25 07:47

Disse ting, har ikke været racistiske før, og jeg synes bestemt heller ikke, de er det nu. Hvis det er tilflyttere, der er imod dem, vil jeg foreslå, at de flytter et andet sted hen.

Gæst

#356

2015-06-25 07:50

Fordi underskriftsindsamlingen om racisme i Djurs Sommerland er latterlig. Nu må den overdrevne politiske korrekthed altså få ende.

Gæst

#357

2015-06-25 07:53

Folk går i for små sko den dag i dag, alt er gået hen og blevet racistisk. Og hvis det ikke er racistisk. Så skal folk nok sørge for at det bliver det.. Den har været der i så lang tid... Hvorfor er det pludselig et problem?

Gæst

#358

2015-06-25 07:54

Fordi jeg synes det er en skøn park som den er både for børn og voksne

Gæst

#359

2015-06-25 07:55

Nu må folk da snart holde op, skal vores liv virkelig til at være så farveløst og kedeligt, det føles efterhånden som om,at nogen mennesker bare leder efter ting,hvor man kan råbe DET ER RACISTISK , få det ændret ellers bliver der ballade. Please stop nu. Jeg har selv afrikanske rødder og jeg ser INTET racistisk i figuren, jeg ser en glad figur, der får smilet frem på mine læber.

Gæst

#360

2015-06-25 07:56

Fordi jeg synes at parken selv skal bestemme hvad deres forlystelser skal hedde.
Dem der synes at det er racisme, er mig noget snæversynet og for latterligt


Gæst

#361

2015-06-25 07:57

Jeg er træt af, at man som dansker ikke kan åbne munden uden at blive kaldt racist. Kan man ikke lide lugten i bageriet, er man da velkommen til a0 smutte hjem til de' skønne skønne' lande man er flygtet fra.

Gæst

#362

2015-06-25 08:05

oh no wtf??!!


Gæst

#363

2015-06-25 08:08

Fordi jeg syntes det går over stregen nu

Gæst

#364

2015-06-25 08:08

Man kan dreje alt og fremprovokeret en stemning som ikke relevant men en ondsindet måde at få opmærksomhed på, derforor skriv under

Gæst

#365

2015-06-25 08:10

Fordi den anden underskrift indsamling i mod er totalt latterlig. En fløde bolle er en negerbolle eller sambabolle, haribos zulu lakrids mænd skal heller ikke ændre navn.
Der for skal Djurssommerland da heller ikke ændre navn på gamle forlystelser

Gæst

#366

2015-06-25 08:14

Jeg skrev under fordi denne forlystelse har ligget der i årevis, og nu pludselig bliver anset som racistisk, fordi ordet næsten helt kriminelt bliver misbrugt om alting idag, der bare har farven sort eller ligner profeten Muhammed (hvordan han så end ser ud!).

Gæst

#367

2015-06-25 08:14


Man bliver snart i undertal i vores egen have, hvad men chocoladeis skal de også stoppes,for de ligner jo inder.Jeg spørger bare.

Gæst

#368 Fjern de racistiske attraktioner

2015-06-25 08:15

Alle stereotyper er åndssvage. Hvad hvis det i stedet for en kannibal var en jøde eller muslim eller en tosset DF'er fra Sønderjylland. Det har ikke noget med politisk korrekthed at gøre. Det handler om anstændighed. Tænk på, hvad adopterede børn eller gæster fra udlandet måtte tænke om stedet.  Jeg har aldrig været i Djurs Sommerland, men kommer der i hvert fald heller ikke med mine børn, så længe stedet udstiller sin snæversynethed. Det er mange år siden, Tintins skaber indså hans tidlige stribers racisme. Hvorfor kan Djurs Sommerland så ikke?


Gæst

#369

2015-06-25 08:19

Rødtop

#370

2015-06-25 08:21

For katten da folk går i små sko, der er da intet racistisk over den karrusel.
Skal jeg så også klage over alt det der er med rødthår.


Gæst

#371

2015-06-25 08:22

Det er vigtigt at sige stop for dette vanvid.  Skal vi ikke også finde et andet ord for "GRØN omstilling" for jeg synes ikke at  grønlænderne skal  omstilles......

Må jeg heller ikke få en SORT bil næste gang......alt kan tolkes...... men det skal det ikke

Gæst

#372 Racisme....!

2015-06-25 08:24

Det er simpelthen forfærdligt med Djurs Sommerland!

Jeg har i mange år være dybt indigneret og følt mig diskrimineret af min etniske oprindelse af "Piraten"  - den lede racistiske måde de får min mine potentielle forfædre til at fremstå som dybt kriminelle, voldelige sørøvere der hærger, voldtager og drikker Rom i uhyrlige mængder. Jeg kan jo ikke tage mine børn med derud uden de må føle sig pinlige over at blive fremstillet som afkom af slemme banditter.

OG endnu værre er det forfærdelige Vikinge område og Thors Hammer - der tør jeg ikke nærme mig af frygt for at blive stemplet som terrorist!

Nej, lad og nu en gang for alle fuldstændigt afskrive os den historiske arv fra vores alsidige verden, og sørge for at ligegyldige forlystelser kommer til at fylde mere end reelle problemer med racisme og integration! Det giver garanteret et godt samfund, hvor seriøse emner kommer i baggrunden, og i stedet for accepten af menneskers forskellighed, kommer alt til at dreje sig om individuelle menneskers evne til at samle underskrifter for tåbeligheder.


Gæst

#373

2015-06-25 08:24

Fordi det altid har været sådan som det er og det er utrolig hyggeligt og nu når de har delt det op i lande så skal tingene jo også være efter de forskellige lande

Gæst

#374

2015-06-25 08:27

Brug jeres tid på jeres børn i stedet for at gå op i hvad forlystelser hedder.

Gæst

#375

2015-06-25 08:28

Nu må den latterlige politiske korrekthed snart stoppe. Det tenderer til det latterlige og er blot blevet værre de seneste år, hvor der er gået mode i at være indigneret på, specielt, andres vegne.

STOP NU DET IDIOTI!