Halinspektør i VoelHallen

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Halinspektør i VoelHallen.


Gæst

#26 Disse skal påvirkes

2015-06-18 10:53

Det er disse som skal påvirkes. 

Udvalget

 

Tre V'er, tre A'er og en udenfor.


Gæst

#27

2015-06-18 11:00

Jørgen er simpelthen uundværlig for Voel hallerne. Han er der altid og humøret og hjælpsomheden er stor.

Gæst

#28

2015-06-18 11:22

Fordi Jørgen er den bedste! Og altid glad og positiv! Han SKAL blive!

Gæst

#29

2015-06-18 11:46

Jørn Hansen lægger mange flere arbejdstimer i Voel-hallen, end han får løn for, og hans engagement er langt større, end man kan forvente. Han hører til hallen.

Gæst

#30

2015-06-18 11:49

Fordi vi ikke kan undvære en halinspektør i voelhallerne' og Jørn er den rette til det job. Han har et stort hjerte for alle de børn der færdes i hallerne.

Gæst

#31

2015-06-18 12:05

Fordi der bare er så mange børn og unge, der bruger hallen her i byen! Og det er bare så vigtigt, at der er en som Jørgen tilstede, der har fuldstændig styr på de unge.... og selvfølgelig også på stedet!

Gæst

#32

2015-06-18 12:29

Kommer jævnlig i Voel hallen, altid pænt og rent. Dette kræver at god halinspektør

Gæst

#33

2015-06-18 13:06

Fordi vi har to børnebørn der er tilknyttet voelhallen. Rasmus knudsen og Cecilie knudsen

Gæst

#34

2015-06-18 13:16

Hvorfor skrive til politikerne. Nej de er bedøvende ligeglade med Voel. Det har man jo set utallige gange. Men jeg vil hellere skrive til Jørgen. Vores alles hal Jørgen.... Jørgen du skal vide at alle i Voel sætter kæmpe stor pris for det arbejde du laver. Og det er ikke kun, når du er i kiosken når ungerne er sultne. Det er ikke kun, når der er rent i omklædningsrummene og gulvene skinner i hallerne. Nej Jørgen. Det der betyder mest for mig. Det er at hallen altid er åben. Vores hal.... Ja hele voels hal. Du giver tilliden til byens børn, at de bare kan komme. Istedet for at løbe rundt på gader og stræder. Din dør er altid åben. Hvor skal vi mødes lyder det tit fra børnene... Over i hallen. Mange gange har jeg spurgt dig Jørgen. Opfører ungerne sig ordentligt her over.. Ja siger du. De ved hvad de må og ikke må. Jeg kan kun sige en ting. Tillid giver tillid. Det kender jeg ikke andre hal inspektører som kører efter. For deres døre er altid låst.
Måske vores kærer politiker skulle se lidt den vej.. Prøv at komme forbi vores alles hal i Voel med Jørgen i spidsen. Prøv at se hvad han kan.. Det er der godt nok mange som kan lære af.
Mvh
Peter Munk..
Christiansvej 7
8600
VOEL...

Gæst

#35

2015-06-18 13:17

Jørn Hansen er Voel Hallernes halinspektør. Det er hans levebrød, men hvad han ikke får løn for er sit store engagement i byens børn. Hallen er et samlingspunkt for børn og unge. Jørn, har kun en regel. Opfør jer som I gør hjemme. Så er I velkommen i hallen, Voel hallerne har brug for en halinspektør. Der er større gennemgang af mennesker i Voel hallerne end der er i Jysk Arena. Så det er fuldstændig ubegribelig at man fyrer Jørn Hansen og sætter Voel hallerne uden halinspektør.

Gæst

#36

2015-06-18 13:27

En institution i dansk idræt i generationer. Man kan jo heller ikke fyre Mother Terasa 


Gæst

#37

2015-06-18 13:29

Jørn er en legende i klubben 


Gæst

#38

2015-06-18 13:31

Han hjælper med det hele, har altid kantinen åben med god og billig mad og så er hallerne altid så rene og så når han står og kigger med nede bag målet


Gæst

#39

2015-06-18 13:59

En personlig støtte til Jørgen Hansen, en ildsjæl.

Gæst

#40

2015-06-18 14:15

Helt urimenligt,alle foreninger hungrer efter ildsjæle

Gæst

#41

2015-06-18 14:27

Jørn er en stor del af håndboldklubben i Voel og har været det hele livet. Vi har brug for ham så længe som muligt.

Gæst

#42

2015-06-18 14:44

Fordi jeg er født og opvokset i Voel og ved, hvor vigtig hallen og halinspektøren er for lokalsamfundet.
Fårvang #1

#43 Hvad med Fårvang?

2015-06-18 15:06

Vil da OGSÅ lige gøre opmærksomme på at Fårvang også har mistet deres halinspektør, Per Larsen. Vi står nu tilbage med en kæmpe sorg, da hele hans liv ligger i den hal. Vi mister fodboldskole, Silkeborg mesterskaberne, julecup, nytårscup osv !!! Lad os nu hjælpe hinanden i de små samfund, og lad os hjælpe hinanden mellem Voel og Fårvang. Jørn er en fantastisk mand, ligeså er Per. De 2 har gjort et FORMIDABELT arbejde, som aldrig kommer på samme niveau. 

VI VIL HAVE VORES HALINSPEKTØRE TILBAGE I VOEL OG FÅRVANG!!


Gæst

#44

2015-06-18 15:12

Fordi Jørn Hansen ER OG SKAL være en del af Voel Hallen :-)))

Gæst

#45

2015-06-18 15:28

Med to aktive børn i håndboldklubben tilbringer både de og vi meget tid i den lokale Voel Hal og i andre haller. Og det er tydeligt at se, at de klubber der fungerer bedst har en halinspektør, som holder trådene sammen, som er med til skabe liv i hallen, som tager ansvar for det praktiske og for de aktive. I de haller hvor der ingen halinspektør er, føles det dødt. Der er ingen liv og fællesskab. Flere end en gang er vi blevet mødt med "I er godt nok heldige af have én som Jørn i jeres hal, gid det var os."

Jørn holder sammen på det hele. Og jeg har altid være imponeret af, at han kender navnene på stort set alle, der kommer i hallen. Det vidner om, at han har hjertet på det helt rette sted. Vores børn udbrød: "Jørn, ham kan vi da ikke undværre."

Lad nu Jørn færdiggøre sit arbejdsliv på det sted, hvor han hører hjemme - i Voel Hallen.


Gæst

#46

2015-06-18 15:33

Hvad er en ørken uden sand? - Ingen ørken...
Hvad er et vandfald uden vand? - Ingen vandfald....
Hvad er Voel hallen uden Jørn Hansen?...................

Gæst

#47

2015-06-18 15:54

Som håndbolddommer har jeg ofte haft fornøjelsen at komme i Voel-hallerne. Det har ALTID været en fornøjelse at komme der og man har straks bemærket, hvor rent og pænt der er i hallerne.
Jørn Hansen har man måske fået en lille sludder med, hvis han lige var i kiosken, ellers har han måske været i gang med andre praktiske gøremål. Men altid med et smil på læben.
Vel nok en af de mest engagerede halbestyrer jeg har oplevet i min tid som håndbolddommer (mere end 30 år) i de midtjyske haller !!!
Tonni Olsen, Kjellerup.

Gæst

#48

2015-06-18 16:01

Hverken forældrene eller ungerne, kan da undvære Jørgen.....Han er da VOEL HALLEN

Gæst

#49

2015-06-18 16:02

fordi Jørgen er en del af Voel hallen

Gæst

#50

2015-06-18 16:20

Helt væsentlig at der ikke skæres ned på disse fritidsaktiviteter/steder. Det er jo fremtidens ungdom der bla. opfostres her. Ja til de sociale brede fritids interesser.