Halinspektør i VoelHallen

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Halinspektør i VoelHallen.


Gæst

#51

2015-06-18 16:25

Kender flere der benytter Voel halden daglig, og mener ikke der er belæg for en fyring af en så afhold medarbejder.

Gæst

#52

2015-06-18 16:41

Jørn er MR Voel KFUM og helt uundværlig i vores lokalområde. Det virker totalt inkompetent og uden forbindelse med virkeligheden at tro at Jørns arbejde kan gøres bedre og billigere. Jeg har lyst til at bruge et stærkt ordvalg, men undlader det. Jeg er meget indigneret, og mister utrolig meget for ledelsen i Silkeborg Kommune. Men det vil være et kup for den virksomhed, som kan lykkes med at ansætte Jørn efter dette. Han er en fantastisk mand, som jeg har stor respekt for.

Gæst

#53

2015-06-18 16:41

Det er en skandale at Hallerne skal undvære denne venlige arbejdskraft.

Gæst

#54

2015-06-18 17:07

Der er ingen Voel Hal uden Jørgen Hansen. Kan Silkeborg kommune kun kikke indad, kan de ikke kikke udad????????????

Gæst

#55

2015-06-18 17:10

Der er da heller ingen grænser for hvad udkant Silkeborg skal finde sig i. Dette er igen et udslag af ind kompetent ledelse i Silkeborg kommune dette viser med al tydelighed de ved ikke hvad der foregår ude i udkants byerne de mest benyttede haller i Silkeborg skal naturligvis have en hal bestyrer find denne besparelse i Jysk Arena der er folk nok at tage af men der er måske andre interesser der skal plejes det kan vi som Voel borgere ikke bruge til noget.UPS kom lige til at tænke på det er da super uheldigt hvis den ledelse skla uførre en BLÅ poliktig så kan man da kun tabe stemmer næste gang men sådan går det når sætter nogle der er uddannet LÆrer til at lede hvad de jo har nogen som helst uddannelse til.


Gæst

#56

2015-06-18 17:10

På den lange bane, er Jørgen Hansen en af dem, man kan takke for, at Silkeborg har 2 hold i ligaen i dag....

Gæst

#57

2015-06-18 17:28

Jeg underskrev dette, fordi jeg ved at Voel hallen ikke bliver den samme uden Jørn, spiller selv i Silkeborg-Voel. Alle elsker at få en lille snak med vores allesammens hal-inspektør.... Han er Voelhallens sjæl.

Gæst

#58

2015-06-18 17:30

Selvfølgelig kan Jørn Hansens store arbejdskraft ikke undværes i Voel Hallen

Gæst

#59

2015-06-18 17:33

Jørn kan på ingen måde undværes i Voel Hallerne. Bakker SÅ meget op om hans videre virke.

Gæst

#60

2015-06-18 18:37

Jørn er Voelhallen

Gæst

#61

2015-06-18 18:54

Skulle kommunen ikke give hallerne i de 3 gamle yder kommuner de samme forhold som hallerne i den gamle Silkeborg kommune og begynde at følge de retningslinier staten har lavet for foreningsarbejde 


Gæst

#62

2015-06-18 19:28

Fordi jørn er lig med Voelhallen..Man siger ikke Voelhallen uden at nævne jørn.Jørn er et meget afholdt dejligt menneske.gode ved alle unge som gamle og er altid god for en sludder.

Gæst

#63

2015-06-18 19:42

Fordi jeg mener, at kultur og fritids områdets mange frivillige kræfter, sjofles med et sådanne tiltag. På trods af de frivilliges kæmpe indsats, for folksundhed og social samhørighed

Gæst

#64

2015-06-18 20:27

Fordi jeg i mange år har spillet håndbold i Voel og kender og har haft Jørgen Hansen som træner Med venlig hilsen og god vind Mona

Gæst

#65

2015-06-18 20:59

Kommer selv fra en hal hvor halinspektøren var hallen. 1/2 Erik i Brønderslev hallen var en stor del af min håndboldopdragelse. IGEN løb ind i pausen, og skød på mål med sko på - og ingen legede under bænkene. Som udefrakommende spiller i Voel - følte man sig straks hjemme. Hallen, byen, menneskerne og ikke mindst Jørn. Tydelig at hallen var samlingspunkt i den lille by, både store og små stjerner følte sig velkommen i hallen. Gider ikke nævne alt det praktiske Jørn gør for hallen, og han ALTID er der, vil dog nævne, at det aldrig vil blive det samme uden Jørn. Hvem skal sørge for, at pigerne ikke tager bolde med piks op i rummet? Eller minder om, at motionscyklerne skal på plads efter brug? Eller de små spillere kan få deres bland selv slik efter kamp, eller de store kan få deres trekantssandwich? Ja måske små ting, men dem der er kommet i hallen (eller andre små haller) ved hvad jeg mener. Jørn ER Voel hallen - og glæder mig stadig over kunne komme ind i cafeteriet, og få er kram, hver gang jeg kommer forbi.

Husk at skrive under - og undskylder det lange indlæg


Gæst

#66

2015-06-19 05:33

Silkeborg har som sædvanlig kun fokus indenfor byskiltet

Gæst

#67

2015-06-19 06:28

Alle folk fejler en gang imellem...de der har sagt jørn op har lavet en kæmpe fejl og den mener jeg der skal gøres opmærksom på ....vorl hallen var /er ingenting uden Jørn ....såh det må være en ommer.

Gæst

#68

2015-06-19 06:29

Man skal vel bruge pengene til en medarbejder mere i det nye store stadion projekt I Silkeborg og så barberer man ALT hvad der kan barberes i oplandet. Sådan har det altid været og vil altid være indtil Vi vågner på til aktion og samler alle de mange stemme i en der vil lokalområderne. Så kan der ske ændringer til gavn for landdistrikterne og lokalområderne og ikke kun i Silkeborg Centrum!!!

Gæst

#69

2015-06-19 13:41

Ganske enkelt; behovet - Jørgen Hansen er selvskrevet til denne position. Jørgen besidder kvalifikationer til at håndtere børn, unge, - ja mennesker i alle aldre. Derudover er Jørgen Hansen håndværker, hvilket har stor betydning, når et halbyggeri og alt hvad kommer derindunder skal vedligeholdes. Dette er forbundet med betydelige omkostninger, hvilket medfører at økonomien, såfremt Jørgen Hansen forbliver i den position han er i er særdeles god. Venlig hilsen Preben Ernst.

Gæst

#70

2015-06-19 13:43

Har selv spillet i Voel hallen og ved hvilket kæmpe arbejde Jørn Hansen laver for alle, der gør brug af hallen. Han kan ikke undværes!!!!


Gæst

#71

2015-06-19 16:50

Jeg har skrevet under, fordi jeg er ganske overbevist om, at det, der i første omgang er en lønbesparelse, vil vise sig som en fordyrelse af driften, som det er set før. Voelhallerne har i den grad nydt godt af, at Jørn Hansen har såvel håndværksmæssige som sociale evner. Når man bruger haller eller centre, ved man, hvor meget det betyder, at der er en engageret inspektør. Men måske er slutmålet gradvis at formindske benyttelsen af hallerne!


Gæst

#72

2015-06-19 16:57

Jørn fortjener at blive i Voel hallen,
da han har gjort og gør så meget for ungdommen i Voel.
Han er en ildsjæl. Dem smider man ikke bare på gaden.
Da han er guld værd for hele byen og omegn.
Esther Harlev og Poul Christensen
 

Eskil Garner

#73

2015-06-19 19:04

 i Fodboldklubben GFG Voeler vi forfærdede over Silkeborg Kommunes mangel på forståelse afhvad der driver et lokalsamfund vores medlemmer nyder gavn af Jørns professionelle og kompetente måde at drive hallen på - altid hjælpsom og med til at gøre et besøg i Voelhallen  til en god oplevelse

Jørns fleksibilitet og imødekommen hed har gjort det muligt for os med kort varsel at lade AC Silkeborgs u13 talenter træne på Voels Lysbane om vinteren når alle andre græsbaner er lukkede..så ikke kun håndbolden og Voel får glæde af den persomlige service, men andre af Silkeborgs eliteklubber får også en beredvillig god behandling

For egen regning vil jeg tilføje at det er en helt utilstedelig dårlig personale håndtering kommunen her præsenterer ...det er en ommer!

GFG Voel Formand

 


Gæst

#74

2015-06-19 19:04

Jørgen er den bedste halinspektør man kan ønske sig. Han er Voel og har dannet rammerne for hallen.

Gæst

#75

2015-06-19 19:21

Fordi det er kastrofal at man vælger denne beslutning. Voel hallen er flagskibet . Har brugt så mange timer i denne hal.