Halinspektør i VoelHallen

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Halinspektør i VoelHallen.


Gæst

#76

2015-06-19 19:24

Det er synd og skam for ungdommens idræts udøvere med denne triste nedskæring.

Gæst

#77

2015-06-19 22:19

Vi skal beholde alle de gode kræfter i det lokale sportsliv!!!

Gæst

#78

2015-06-21 08:38

Jørn Hansen
Vi ved hvad han står for! Gør i?

Jørn Hansen ér Voel hallen. Han er Voels hjerte og uden ham og hans engagement frygter jeg for hvad der sker med Voel KFUM og dermed også børn og unge i byen Voel.
Jørn har passet sit job i hele min levetid (26 år) og han har været god til det.
Silkeborg Kommune, invester nu pengene hvor der er brug for det,hvor folk får gavn af det og hvor menig mand får udbytte af kulturpengene. Et sundt foreningsliv holder udkanten i live.

God dag!
Håndbold og en tryg platform i Voel Hallen holdt mig væk fra ballade på villavejen..

Andreas Døssing Mortensen

Gæst

#79

2015-06-21 14:04

Efter Horsens fik lavet det med at samle halinspektørrene på et sted har været med til mere hærværk og at tingene ikke bliver ordenet, har også snakket med en af de gamle der har været i den hal jeg var i da jeg spillede håndbold og fodbold samt havde idræt i folkeskolen han sagde at det er blevet rigtig træls efter det nye system. Så synes helt sikkert det vil være det bedste for alle at de bliver hvor de er

Gæst

#80

2015-06-21 14:07

Det gør jeg fordi jeg syntes det er vigtigt at vi bevarer arbejdspladser i de små samfund og i haller i Danmark også uden for København

Gæst

#81

2015-06-21 16:10

Det er utroligt vigtigt at også børn og unge der kommer i hallen uden at de nødvendigvis dyrker idræt har en voksen person som de kender i hallen.
Jørn er netop den person som også tager sig af de børn der nødvendigvis ikke dyrker idræt i hallen.
Derudover er det utrolig vigtig for et lille samfund, hvor der ikke er andre samlingssteder, at der et sted i byen, hvor man kan samles og drikke en kop kaffe sammen.
Endelig er det utrolig vigtig for alle disse idrætsudøvere, at der er en person som de kan henvende sig til i en række situationer som kun fantasien sætter grænser for.
Herudover vil en manglende halinspektør gøre livet lettere for de få der vil lave ballade - stjæle fra omklædningsrum/tasker m.v. - ødelægge inventar o.s.v. Bent Bjergbæk

Gæst

#82

2015-06-21 18:11

Fordi det er forkert at fyre halbestyreren

Gæst

#83

2015-06-21 19:10

Kan han ikke passe den kommende Grauballe hal også?

Gæst

#84 Voel Hallen

2015-06-27 08:00

Hvorfor skal Jørn Hansen lave det samme som 8 mand i jysk Arena?

 

og hvorfor skal ingen nu lave det sammen som 8 mand i Jysk Arena?


Gæst

#85 Voel

2015-06-27 08:33

Kan potitikkerne valgt i gamle Gjern kommune holde til samlet at miste 2000 stemmer på dette svineri?

 

Næppe. Jeg taler med mange som flytter deres stemme på det. Der er nogen der ikke får genvalg!


Gæst

#86

2015-06-27 09:19

Når vores folkevalgt i idrætsudvalget er SÅ ringe til at fornemme hvad der foregår omkring dem, må vi finde nogle andre at stemme på. Hold da k. hvor er de ringe og hvad tænker de på?


Gæst

#87

2015-06-27 09:48

Hvis man kar tabt sutten, må man samle den op igen. DETTE er en ommer!

Har de folkevalgte aldrig været i VoelHallerne? Har de folkevalgte ikke opdaget, hvad der er ved at ske i Voel?


Gæst

#88

2015-06-27 11:28

Tænk hvis Silkeborg Voel flyttede deres aktiviteter til Hammel. I Favrskov kommune må vi godt have en halinspektør selvom kommunekontoret ikke ligger i vores by!

Silkeborg, I burde skamme Jer!


Gæst

#89

2015-06-27 16:38

Vi betaler vildt meget for at træne i VoelHallerne med ligadamerne selvom vi er en forening og ikke en virksomhed som BSV. Derfor er det absurd, at Voel ikke må få lidt igen. 

Når Jørn arbejder 70 timer om ugen og der ikke er super rent alligevel, da der sker så meget i hallerne. Det bliver det bare vildt ringe uden Jørn.


Gæst

#90

2015-07-10 19:49

Som håndbolddommer på eliteplan, har jeg dømt rigtig mange kampe i Voel Hallen. Der har altid været pænt og rent og alle fysiske og tekniske forhold har været på plads. Sådan bør det også være fremadrettet, men det betinger naturligvis, at "halinspektøren" kan sørge for alt det praktiske.