Halinspektør i VoelHallen

Gæst

/ #34

2015-06-18 13:16

Hvorfor skrive til politikerne. Nej de er bedøvende ligeglade med Voel. Det har man jo set utallige gange. Men jeg vil hellere skrive til Jørgen. Vores alles hal Jørgen.... Jørgen du skal vide at alle i Voel sætter kæmpe stor pris for det arbejde du laver. Og det er ikke kun, når du er i kiosken når ungerne er sultne. Det er ikke kun, når der er rent i omklædningsrummene og gulvene skinner i hallerne. Nej Jørgen. Det der betyder mest for mig. Det er at hallen altid er åben. Vores hal.... Ja hele voels hal. Du giver tilliden til byens børn, at de bare kan komme. Istedet for at løbe rundt på gader og stræder. Din dør er altid åben. Hvor skal vi mødes lyder det tit fra børnene... Over i hallen. Mange gange har jeg spurgt dig Jørgen. Opfører ungerne sig ordentligt her over.. Ja siger du. De ved hvad de må og ikke må. Jeg kan kun sige en ting. Tillid giver tillid. Det kender jeg ikke andre hal inspektører som kører efter. For deres døre er altid låst.
Måske vores kærer politiker skulle se lidt den vej.. Prøv at komme forbi vores alles hal i Voel med Jørgen i spidsen. Prøv at se hvad han kan.. Det er der godt nok mange som kan lære af.
Mvh
Peter Munk..
Christiansvej 7
8600
VOEL...