Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs

Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs / Beskeder / Send Bjarne Corydon en mail! / Kommentarer


Gæst

#401

2014-08-29 10:28

Kære Bjarne Corydon,

Du har til gode at forklare den danske befolkning hvorfor du valgte at sælge til Goldman Sacks.

Underskriftindsamlingen viser at de tider er slut, hvor danskerne levede i uvidenhed om hvordan verdensøkonomien hænger sammen. For hver dag forøges vores nye viden. Bl.andet vokser bevidstheden om at mainstrem media styres af finansinteresser.
Youtube giver os en unik mulighed for at informere os bredt, og underskrifterne viser at folk er bedre informerede end end de fleste politikere, der tydeligvis stadig kun får deres informationer fra main stream.

F.eksempel er mange arbejdsløse danskere idag godt klar over, at begivenhederne på Wall Street og hos Goldman Sachs er medskyldige i at de står uden arbejde

mvh Ingrid Holck


Gæst

#402

2014-08-29 11:54

hej bjarne corydan håber du ryger ud af folketinget ved næste valg, danmark har ikke råd til at have dig som finansminister

Gæst

#403

2014-08-30 09:35

Jeg er i gang med at omlægge min energi forsyning til bla. solenergi. Jeg er stavnsbundet til naturgas, dog lige med undtagelsen grøn energi... Og jeg søger også efter en ny gas distrubutør, m.a.o så lidt DONG som muligt:-(

Gæst

#404

2014-08-31 15:50

jeg ønsker at salget af Dong til Goldmann Sachs bliver annulleret idet der har været fejl information til os danskere .
det er faktisk muligt at sige nej tak til selskaber , som gør alt for at undgå at betale skat.
og hvorfor skal Goldman Sachs tjene penge på de store lokale vindmøller som regering og kommuner ønsker sat op.
den fortjeneste bør i stedet gå helt 100 % til de lokale i "udkants Danmark" , så vi ikke længere er udkant men en aktiv del af det producerende liv.
hvorfor er vores system så knudret og uigennem skuelig. vi ønsker gennemskuelighed og lokal aktivitet med lokal indtjening.

Gæst

#405

2014-09-02 08:33

Jeg vil ikke skrive under, da koden er for svær at læse,
og den, der bliver læst op, er en helt anden

Gæst

#406

2014-09-18 10:40

Hej Niels
Jeg støtter dig fuldt ud i din bekymring. Det er min opfattelse at de danske pensionsfonde incl. ATP i fællesskab var seriøst interesserede. Alternativ - brugerne af DONG svarende til andelsbevægelsen. Lad os fortsat have fokus på DONG og holde politikerne og bestyrelsen i DONG ansvarlige. Wendy Woollhead

Gæst

#407

2014-10-27 07:29

Det er ikke corydon som er hovedansvarlig, men dukkelise.
howard mark

#408 LOAN OFFER AT 3% INTEREST RATE

2017-08-05 09:32

* FOXX Finansiel Lån Tilbud *

   Vi giver udlån med 3% rente, hvis du er interesseret i et lån, er du her ved
Rådgive at fylde og returnere ansøgningsskemaet til denne Email (foxx.loanfinancialaid(at)gmail.com) alene for at vide, om du virkelig er interesseret i lån. Jeg er her for at lægge smil i alle triste ansigter.

FULDNE NAMMER:
ADRESSE:
LAND:
Beløb der behøves:
Lånets løbetid:
LÅNETS FORMÅL:
KØN:
CIVILSTAND:
MÅNEDLIGE BETALING:
TELEFONNUMMER:
EMAIL:

Ved at besvare disse detaljer til (foxx.loanfinancialaid(at)gmail.com)
Vi skal gå videre til næste trin, hvilket er vilkårene og
Plan for genbetalingsplan.

Mr. Howard M Colleman.

Telefon: +18475128241