Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs

Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs / Beskeder / Send Bjarne Corydon en mail! / Kommentarer


Gæst

#326

2014-08-22 19:14

Bjarne Corydon.
Jeg forstår ikke denne vanvittige disposition. Umiddelbart kan jeg ikke frigøre mig fra den tanke om der fra Goldman Sachs´s side er stukket penge under stolen til dig, når et dansk pensionsselskab kunne matche Goldman Sachs´s tilbud.
Jørgen Rasmussen

Gæst

#327

2014-08-22 19:22

Jeg har altid ment, at Bjarne Corydon har en udstråling, der siger, at den mand kan man ikke have tillid til, og det viser sig jo at være rigtigt.
22.8.14 Poul Refshauge
Findhorn Friend
Gæst

#328

2014-08-22 19:52

Jeg fastholder min mening, nemlig at Goldman Sachs er en af de fupmagere, som er med til at ødelægge de initiativer,som efter den sidste verdensomspændende recession, tages over hele jorden, for at opnå en bæredygting økonomi, hvor børsmæglernes svindel ingen grobund vil finde. Derfor bør sagen genoptages nu


Gæst

#329

2014-08-22 20:06

jeg er meget vred over den letsindige måde vores alle sammens penge forvaltes på.
kære Bjarne smut du tilbage til dine rockere. Hverken du eller dit parti får min stemme mere. Sådan er det. Jytte barnow

Gæst

#330

2014-08-22 20:20

Corydon har ikke tjent Danmarks bedste. Han skal for en Rigsret, da han ikke har været uvidende om at han nok valgte den dårligste løsning. Det må en Rigsrets afgørelse sikkert kunne fortælle ham. Det kan alle vi andre ikke fortælle en forstenet blå Socialdemokrat.


Gæst

#331

2014-08-22 20:32

Lur mig - Bjarne Corydon sidder i et job hos Goldman Sachs, når han ikke længere er i regering!
Bedst beskrevet - at mele sin egen kage!
Utilstedeligt.

Gæst

#332

2014-08-22 21:56

Kenan Sevım

Gæst

#333

2014-08-22 22:40

Vi skal kræve en rigsretssag, det her er formentlig Danmark Historiens største svindelnummer. De skal fratages magten. Lige nu er de ved at sælge det sidste af Danmark ved at sige ja til TISA aftalen, en fuldstændig sindsyg aftale, der vil slagte samtlige lande. Alle EU jubler skal stoppes. det er ikke et godt venskab, husk EU var også dybt involveret i det salg, og anbefalede det vist også.

Gæst

#334

2014-08-22 22:49

Tak for din vedholdenhed :-)

Gæst

#335

2014-08-23 08:15

Kære Bjarne Corydon Lad være med at stikke os alle blår i øjnene, du måtte gerne sig nej til salget af DONG til Goldman Sachs,da de som bekendt gør alt for skatteundragelse i det her samfund.
Hvorfor kan vi ikke få at vide hvad andre selskaber har budt for Dong? det skylder du at fortælle os alle.

Gæst

#336

2014-08-23 09:13

Har ikke svært ved at forestille mig at der ligger en toppost og venter til landsforræderen Bjarne Corydon når han er færdig i dansk politik. Må hans øjne trille ud og pik falde af.

Gæst

#337

2014-08-23 09:36

Helt enig, Det vil være ret hvis regeringen stod samlet om skattelyspørgsmål

Gæst

#338

2014-08-23 10:20

eneste redning nu er at lukke skattefidushullet - den såkaldte Luxemburg-model. Op af stolen og gør en indsats for på EU plan at ændre skattereglerne.

Gæst

#339

2014-08-23 10:43

Hejsa. Jeg er taknemlig for at vi har opmærksomhed på de ting, der ellers vil blive holdt i det skjulte for os vælgere.
Mvh JC

Gæst

#340

2014-08-23 11:40

Uden menesker som dig, ville det f. eks kun være den nederste halvdel af samfundet, der betalte skat, skattekroner som også bliver brugt når udenlandsdanskere I skattely skal oppereres på danske hospitaler

Gæst

#341

2014-08-23 11:57

Bjarne Corydon viser os bare, at vi skal agere som Goldman Sachs,for at klare os i hans samfund

Gæst

#342

2014-08-23 13:28

Hej Corydon
Jeg tror simpelt hen ikke på, at du ikke må sige noget om de bud der bliver givet vedr. salg af aktier i DONG. Hvorfor i al verden erkender du ikke at buddet fra Goldman Sachs efter nøjere granskning er dårligt og at Finansministeriet er blevet narret af nogle smarte forretningsfolk i Goldman Sachs. Det virker utroligt utroværdigt blot at holde fast i at tilbuddet var det bedste, der blev givet, men at du i øvrigt ikke må kommentere forhandlingerne. Erkend dog at du er blevet ført bag lyset og er blevet narret.

Gæst

#343

2014-08-23 14:10

Er det ikke Sort arbejde vi får fra Goldman Sachs?
Venlig hilsen
Birgit

Gæst

#344

2014-08-23 14:23

regeringen, bj, er nogen 'fucking idioter'!!!

Gæst

#345

2014-08-23 14:26

Bj. Cor., tror Du at Lars Løkke havde solgt til GS? Du er en 'KÆMPE FUCKING IDIOT!!!!'

ole christensen, hjørring


Gæst

#346

2014-08-23 14:28

Sagen er at dansk politik er ELF styret. Alle der arbejder på Cristiansborg er påvirket af ELF. Når Corydon sælger DONG er hans vilje modeleret dertil med ELF. Da Lykke som statsminister kom fra USA og straks efter lod folketinget stemme om Libyen, foregik det med påvirkning af ELF (alle stemte ens, hvilket aldrig før er forekommet i Folketingets historie).
Som det tydelig ses med Lykke Rasmussen, så ridder han på en lang række løgne. Dette er en meget almindelig forekommende fremtræden, når man beskyldes for noget man inderst inde ikke selv har har styr på.
Hvis du møder Corydon i Folketinget, så prøv at mød ham helt tilfældigt et andet sted senere og sammenlign de 2 indtryk.
Det er sikkerhedstjenesten i Danmark, men også i mange andre lande, der bliver (mis-)brugt til at placere de elektroniske komponenter, der for det meste er wireless og mobile.
Sikkerhedstjenesterne er styret internationalt af 'War on terror'-politiken, direkte fra NSA.

Jeg tror ikke DONG har energipolitisk interesse, set i det store internationale billede, men snarere er købt for at udrydde det, så ét stort globalt monopol bliver resultatet engang. En slags sletning af Dansk identitet.
Det er ganske normalt at politikere i den slags lyssky aktioner bliver både fristet og truede.
Salget af DONG til et DollarEuroPund baseret monetært system, hvis situation må betegnes som fatal og noget der er langt værre end værdiløst, kan meget snart blive ugyldigt.
Men der er andre muligheder, som viser positive tegn. BRICS fører em multipolar forhandlings venlig åben politik, som Danmark meget nemt kunne koble sig på i stedet for. Russisk gas går lige forbi i Østersøen.

Gæst

#347

2014-08-23 14:29

Lad os finde ud af; hvor meget har Bjarne Corydon tjent på salget til GS! (De har garanteret betalt en masse, siden han var så 'forhippet' på at sælge til dem!!!)

ole, hjørring 22862973

 


Gæst

#348

2014-08-23 14:34

ps. ' Vi skal fandeme ikke være afhængig af Russisk Gas'!

Er Du komplet idiot???

ole

 


Gæst

#349

2014-08-23 16:14

Hej Corydon
Håber du snart ryger ud sammen med Guzzien og i bliver draget til personligt ansvar for den lortehandel med svindel firmaet G.Sachs
Venlig hilsen
Jens Peter Skovgaard

Gæst

#350

2014-08-23 16:26

Goldman Sachs investerer kun i foretagener der giver et godt afkast, hvorfor kan dette forventede afkast ikke blive i Danmark ved at staten og pensionskasserne hjalp Dong med likviditeten, så kapitalen kunne komme DK og ikke GS til gode ??? Det lugter af urent trav !!!
Mvh M.Hansen