Bevar Rådhusbiblioteket.

Kontakt forfatteren af dette andragende

Hjælp med at samle flere underskrifter

2015-02-15 18:42:29

Kære underskriver af "Bevar Rådhusbiblioteket".

Først tak fordi du har støttet vores underskriftindsamling for at bevare Rådhusbiblioteket. Vi samler stadig underskrifter og vil høre, om du vil hjælpe til ved at opfordre dine venner og bekendte til at skrive under. På den måde kunne vi hurtigt få flerdoblet antallet af underskrifter.
Vi arbejder stadig med sagen og havde den glæde, at den på Borgerrepræsentationsmødet i november blev sendt tilbage til Kultur-og Fritidsudvalget til fornyet behandling. Dette har givet os lidt mere tid til at forsøge at forhindre, at denne perle ikke bliver nedlagt. Udvalget skal formentlig drøfte sagen på sit møde d. 19 februar, og vi forsøger at påvirke udvalget og Borgerrepræsentationen. Det ville i denne forbindelse være godt at have flere underskrifter.

Arbejdsgruppen Bevar Rådhusbiblioteket

Peter Højsted

Del denne underskriftsindsamling

Hjælp med at skaffe flere underskrifter til denne indsamling

Hvordan promoverer man en underskriftsindsamling?

• Del andragendet på din Facebook-væg og i grupper relateret til emnet.
  • Kontakt dine venner
    1. Skriv en besked, hvor du forklarer hvorfor du har skrevet under på denne underskriftindsamling, da folk vil være mere tilbøjelige til at skrive under, hvis de forstår, hvor vigtigt et emne det er.
    2. Kopier og indsæt webadressen for din underskriftindsamling i din besked.
    3. Send beskeden vha. e-mail, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram and LinkedIn.