World Trade Center Skriv under hvis de mener det samme

Syntes lige i skulle prøve at læse dette her. I bestemmer selv og i kan selv framelle je ved ikke hvordan man gør sådan man sende ivatisioner

Niels Harrit var professor i kemi ved H. C. Ørsted Instituttet i 42 år, før han for nylig gik på pension. Han tager rundt i landet og holder foredrag om katastrofen den 11. September. Foredraget hedder "Det syvende tårn", og handler primært om fakta angånde kollapset af en tredje skyskraber selv samme dag. Her er en kort video af kollapset: http://www.youtube.com/watch?v=LD06SAf0p9A

Denne bygning var en del af World Trade Center-komplekset, 47 etager, 186m høj, men meget få mennesker kender til begivenheden, da den har fået næsten ingen mediedækning.

Her er den 1. del af Niels Harrits foredrag, som er opdelt i 7 klip: http://www.youtube.com/watch?v=hqdTWCLjaig, og anden del, der er opdelt i 6 klip: http://www.youtube.com/watch?v=cHN0M1WiBRE

Niels Harrit var en af ni medlemmer i et internationalt forskerteam, der fandt spor af det superavancerede sprængstof nanotermit i støvet fra bygningerne. Resultatet var den uudfordrede rapport Active Thermitic Material Discovered in Dust from the 9/11 World Trade Center Catastrophe, som kan downloades fra den naturvidenskabelige journal her: http://www.benthamscience.com/open/tocpj/articles/V002/7TOCPJ.htm. Konsekvensen er den konklusion, at der har været adskillige ton af det her sprængstof i bygningerne.

Men hvem støtter så op omkring Niels Harrit? -En stor kreds af forskellige fagfolk, viser det sig, inklusiv nogle meget prominente. Her er det Richard Cage, stifteren af AE9/11Truth.org(Architechts And Engineers For 9/11 Truth), der interviewer Jan Utzon, som er Jørn Utzons søn. AE9/11truth består i øjeblikket af over 1500 professionelle arkitekter og enginører, som kræver en ny, uafhængig undersøgelse af begivenhederne 11. september. En af dem, der har skrevet under på denne underskrifsindsamling er Jan Utzon, som er i gang med at ombygge interiøet til Sydney operahus, sådan som hans far havde tiltænkt det: http://www.youtube.com/watch?v=txUaDtIbLow

Et par danske hjemmesider, der beskæftiger sig med det her:

http://911avisen.dk/911_dokumentarfilm_danske_undertekster.html (dette link tager dig til en underside af http://911avisen.dk/, med dokumentarfilm, der har danske undertekster).

Pilots for 9/11 Truth har over 250 professionelle piloter: http://pilotsfor911truth.org/

På samme måde har brandmænd, redningsarbejdere, naturvidenskabsmænd osv. organisationer, der kræver en ny, uafhængig undersøgelse af 11. september. Deres hjemmesider har ofte formen:"(indsæt profession i pluralis her)for9/11truth.org".

Når så mange eksperter inden for så mange områder påpeger at den officielle forklaring ikke kan være sand, er det indlysende, at der ikke har været nok fokus i medierne på ligeledes at udfordre den

Rediger beskrivelse

Kan henvise til denne gruppe her https://www.facebook.com/groups/207771379267098/