Udskriv folketingsvalg nu!

Vi har en regering, som himler op om, at vi alle skal yde en ekstra indsats og droppe vores krævementalitet, men når man kigger på vores regering og på den måde de vedtager nye regler og love uden selv at skulle leve efter dem, så må man spørge sig selv om ikke det i virkeligheden er vore politikere der skal yde lidt ekstra og droppe deres krævementalitet.

Regeringen burde vedtage disse punkter, hvis de virkelig mener, at vi ALLE, skal yde en ekstra indsats og droppe krævementaliteten.

1. Drop børnepension til politikker børn, det er jo ikke børnene der arbejder, så hvorfor skal befolkningen betale for politikkernes børn?

2. Drop de dyre ministerbiler og gå over til f.eks. Kia Picanto el. Hyundai i10, det er små økonomiske biler, med 5-7 års fuld garanti og billig vægtafgift.

3. Sæt ministerlønningerne ned, da de slet ikke svare overens med hvad en minister laver. En som arbejder i hjemmeplejen eller en brolægger eller kassedame har et lige så hårdt job, deres er bare et fysisk hårdt job.

4. Drop 4 års dagpenge til ministre og kom ud af boblen og lev på de samme vilkår som alm. Danskere.

5. Drop livslang ministerpension allerede efter 1 år på posten, sådan er tingene ikke skruet sammen i virkelige Danmark.

6. Drop de skyhøje repræsentationsudgifter som langt de fleste ministre slæber i deres kølvand.

7. Drop spindoktor nr. 2, hvis en minister ikke kan klare sig med 1 spindoktor, så er ministeren simpelthen ikke dygtig nok til ministerposten og bør gå af.

8. Stop med at lave løftebrud og begynd at stå ved jeres ord eller gå af og overlad posten til en som er værdig.

Politikkerne skal ud af deres lyserøde bobler og forstå at man ikke vinder noget ved at svinge pisken over befolkningen imens politikkerne selv tager afstand fra at leve efter de regler de selv er med til at vedtage.

Så hvis du også synes at, Helle Thorning-Schmidt, skal udskrive folketingsvalg nu, så skriv under.