Støtte tilbage til Hans Thybo

Gennem vores studietid på IGN har Hans Thybo været en stor støtte for mange af os studerende. Landet ligger sådan at Thybo beklageligvis er blevet suspenderet. Derfor har vi lavet denne underskriftindsamling for at give noget støtte tilbage til ham. Hermed vil vi vise, at han har gjort en forskel i vores uddannelse, samt at det for os vil være et tab at miste ham på IGN.

Han har gjort et ekstraordinært stykke arbejde på instituttet og har altid hjulpet os når der var problemer; Hvad end det drejede sig om at finde ud af resultaterne til ens rapport, arbejde med selvstændige projekter, vælge sit bachelor- eller kandidat projekt. Hans Thybo viser altid interesse i at hjælpe sine studerende, er en engageret underviser der brænder for at uddanne kommende geologer, samt at træne os i at stå på egne ben og tænke selvstændigt.

Thybo er en fascinerende forsker, med en masse spændende arbejde og historier i bagagen, hvilket vinder respekt og skaber drømme blandt os studerende.

OPDATERING 17-11-2016
Fyringen er trådt i kraft pr. 4. november.
Vi giver dog ikke op, og arbejder for at få Hans Thybo genansat, samt at andre KU ansatte ikke bliver fyret på usagligt grundlag.
Skriv under her for at protestere imod fyringen.
Følg med i sagens udvikling på facebook siden facebook.com/HvorErThybo.

På vegne af de studerende
Nanna, Astrid, Mads, Louise, Tove og Kiki

Astrid Folden Lindholdt    Kontakt forfatteren af dette andragende