Støtte tilbage til Hans Thybo

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Støtte tilbage til Hans Thybo.

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2016-09-17 08:53



Gæst

#2

2016-09-18 10:36

I was a PhD student and a research assistant in the geophysics group from 2009-2015. During this period I experienced a lot of personal and professional support from Professor Hans Thybo. He was not my supervisor, but I got advises and benefited from the Elite PhD courses taught by the world leading scientists.  We were always guided about the most important and innovative research topics, papers and presentations. He highly contributed to forming critical independent scientific mind.


Gæst

#3 Re:

2016-09-19 10:18

#2: -  

 Thank you. 

Johanne Schmith

#4 Tak til Hans Thybo for unikke muligheder og personlig støtte

2016-11-11 08:55

Jeg har studeret på geologi-geofysik linjen, som Hans Thybo var ansvarlig for. Derfor har jeg haft meget med Hans at gøre i årene 2002-2008. Jeg har adskillige gange deltaget som hjælper på hans feltarbejde og kender hans tidligere studerende derigennem. Jeg har altid oplevet, at der var et godt og trygt miljø i Hans' gruppe. Under feltarbejde lå det altid Hans på sinde at involvere nye studerende og give dem muligheden for at få hands-on erfaring med sig. For de mere erfarne studerende var der altid mulighed for at udvikle sig videre og få mere ansvar, hvilket har været helt uvurderlig læring og erfaring for mig. Han har altid været venlig og imødekommende og jeg har oplevet stor personlig støtte fra Hans, selvom jeg ikke var i hans forskningsgruppe. Jeg er meget chokeret over at en forsker af så stort format - både arbejdsmæssigt og personligt - er blevet fyret på denne måde.