Stoppe at Kunstforeninger med at misbrug vores navne.

Vi som kunstner skal ikke have misbrugt vores navne af kunstforeninger, når de ikke er selv kunstner og de skal lave deres navn om til kunstformidler og vi værne om vores navn, for det kan ikke være rigtig at man melde sig ind i sådan foreninger og de så ikke lave kunst og jeg synes de skal stoppes nu.

Ønsker at vi som kunstner for den opbakning nu, så vi spare mange kunstner for at melde sig ind i de foreninger.

Håber jo flere vi er om den sag jo beder, så kulturstyrelsen stoppe med at give tilskud til sådan foreninger, hvor der ikke er rigtig kunstner.

Jeg opforder alle til at støtte i den sag nu, så de rigtig kunstner kan få det tilskud i sted for.

På forhånd tak for os kunstner.

Jenny Stockfleth Simelev    Kontakt forfatteren af dette andragende

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort på vores side. Forfatteren af indsamlingen vil dog kunne se alle informationerne, som du har oplyst på denne formular.