STOP OVER og FEJLMEDECINERING I PSYKIATRIEN

STOP OVER/FEJLMEDECINERING I PSYKIATRIEN

DERFOR : DER OPSTÅR (som alle andre steder hvor der er mennesker) SELVFØLGELIG (og det er beklageligt EEN fejl er EEN fejl for meget) OGSÅ FEJL i PSYKIATRIEN

DERVED bliver MEDECIN en SYMPTOMBEHANDLING (lappeløsning) istedet for HELBREDELSE som må være MÅLET
DERFOR må/skal BRUGEN af MEDECIN kun ske i ALLER YDERSTE NØDSTILFÆLDE I BEGRÆNSESE MÆNGDER og KORTER PERIODER og KUN under STRENGT OPSYN

LAD OS DERFOR GØRE SOM I FRANKRIG Hvor man finder frem til, hvad der ligger bag symptomerne, så man af denne vej kan få hjælp og få det godt
OG KUN bruger MEDICIN som ALLER YDERSTE LØSNING i BEGRÆSET OMFANG KORTER PERIODER og UNDER STRENGT OPSYN