stop-for-vindmøller-i-neverkær

Underskriv venligst denne protest mod vindmøller hvis I ikke ønsker møllerne.

Hvis I er flere i husstanden (som er over 18 år) må i meget gerne alle underskrive.

Send gerne dette link videre til andre som kunne have interesse i at underskrive denne protest mod de 3 vindmøller på 150 meter stk.

Vi har en særlig natur i områderne omkring Neverkær Mose. Neverkær Mose er et Stort mose og søområde med talrige bopladser fra flere perioder i stenalderen. Af national betydning udpeget som kulturarvsareal i kommuneplanen 2013-2025. Derudover et kæmpestort område med biologisk interesse i form af masser af sjældne planter og truede dyrearter, samt et særlig rigt Fugle- og dyreliv. Neverkær Mose er yngleplads for blandt andet den Røde Glente og Havørne.

Er du bare en smule i tvivl om det skader vores NATUR og vores OMRÅDE og OS som mennesker - Så se denne video. Den giver svar på det hele:

Når der tales FOR Vindmøller, så bliver der altid sagt at fugle flyver udenom vindmøller - men gør de nu også det??

Se her: https://www.youtube.com/watch?v=8NAAzBArYdw

Lad os derfor råbe højt til Assens Kommune og Energi Fyn

”VI ØNSKER IKKE VINDMØLLER I NEVERKÆR”

Her vil vindmøllerne blive placeret:

Flere kommuner har standset nogle af deres mølleprojekter på grund af mistanke om støjgener, der kan give stress, nedsat livskvalitet og eventuelle helbredsproblemer.  Andre kommuner har stoppet mølleprojekter, hvis der har været beboer protester.

BAK OP på Facebook Siden:

Tak for din støtte.

Kontaktpersoner er: