RENTEFRIE REALKREDITLÅN TIL PRIMÆR BOLIG

Kære Hr. / Fr.,

'Renter forbydes for mennesker' er 1 punkt ud af 31 af JFKś Partiprogram.

Renter forbydes for mennesker. Rentefrie realkreditlån og billån udstedes til mennesker. Virksomheder betaler fortsat markedsrenten. I Danmark betales kr 200 mia. om året i renter, gebyrer og bidrag til bankerne. Hele vores. Sundhedsvæsen koster kr 150 mia. om året. Danmark kan ikke tabe penge på at låne ud til sin befolkning med sikkerhed i bolig og biler. De store tab i finanskriserne kommer fra virksomheder og store ejendomsspekulanter. Alle finanskriser igennem tiden er skabt af bankerne, som efterfølgende ofte lykkes at sende regningen herfor til skatteborgerne.                      Læs mere:   RENTEFRIE REALKREDITLÅN TIL PRIMÆR BOLIG

Danmark - JFK har brug for vores hjælp. Med en vælgererklæring siger du ja til, at partiet JFK – Jorden Frihed Kundskab må stille op til folketingsvalg. Partiet har brug for 20.000 vælgererklæringer for at stille op til folketinget.     VÆLGERERKLÆRING

cropped-Jfk-Logo-for-word-1.png

'Renter forbydes for mennesker' er 1 punkt ud af 31 af JFK PARTIPROGRAM

Udfyld formularen herunder for at underskrive denne anmodning oprettet af JFK21.dk Underskriftindsamlingens forfatter vil se alle oplysningerne du angiver i denne formular.