Politianmeldelse af Karsten Holt Larsen

Politianmeldelse af Karsten Holt Larsen, for brud på Straffelovens paragraf 266b (Racismeparagraffen)

Anmeldelsen dækker følgende udtalelse:

De 4 modige drenge fra Ry er frihedskæmpere og modstandsfolk.

De 4 modige drenge fra Ry er frihedskæmpere og modstandsfolk. De er som vort danske folks største helte. Tordenskjold, Drengene fra sankt petri, Hvidstengruppen. De største blandt ligemænd. Det er sådan vi ser dem.

Forestil jer hvordan det må have været for de danske børn i årevis at være blevet terroriseret af den uhyggelige flygtning - mens børnene med angst måtte observere hvordan alle de ansvarlige voksne - også den der eller fik løn for at passe på børnene - bare så passivt til. Nogle venstreorenterede og liberale har muligvis endda glædet sig over de overgreb de danske børn udsættes for.

At leve i dette terror helvede uden hjælp fra de voksne.

Det er bare så modbydeligt at de 4 etnisk danske drenge der kun har ønsket at forsvare sig selv og deres små venner blandt de små børn mod denne frygtelige flygtning nu er smidt i fængsel. Så uretfærdigt.

Hvor modige er det feje danske politi lige. De små danske børn i Ry kunne de feje hunde i politiet ikke hjælpe. Mens de små danske børn nu rammes at politiets hele og feje styrk og had mod Danmark og alt hvad der er smukt og godt.

Bøder til småpiger der forsvare sig mod voldtægtflygtninge er politiet også modige nok til at dele ud.