Pas på vores børn - trafikforholdene i Frederikssund Kommune

Marbækvej, Roskildevej og Byvej i Frederikssund. Alle skoleveje i Frederikssund Kommune. Alle med børn der hver dag cykler og går i skole. Men det er blevet endnu farligere i kommunen at være skolebarn. Der er ikke taget hensyn nok til vores bløde trafikanter.

Hjælp os med, at lægge mere pres på det politiske system i Frederikssund Kommune, partier, politikere, embedsmænd og politi.

Tusindvis af biler haster igennem på vores skoleveje, uden hensyntagen til vores børn, de bløde trafikanter.

Vi har kontaktet kommunen, der sker ikke noget. Eller vi bliver henvist til politiet. Vi har kontaktet politiet og de henviser til kommunen. Vi, borgerne, skriver blogs og læserbreve. Men der sker ingenting. Vi håber vi med denne underskriftsindsamling, at kunne råbe vores politikere op, inden der kommer lig på bordet!

Læs min blog her:http://borgerblogs.lokalavisen.dk/frederikssund_charlottedrue/2013/09/12/hjælp-os-med-at-hjælpe-børnene/