Mindsteløn, Helligdagsbetaling og Pension i Danmark Lovgivning

Danmark har ikke lovgivet angående mindsteløn, helligdagsbetaling og pension jeg mener at alle kontrakter skal indholde disse punkter. Er du klar over at dumping på det danske arbejdsmarked findes ikke, folketinget sætter 75 millioner af til dumpning, som er arbejdsgiver som snyder med sort arbejde, moms og skat, hjælper det de svage.

Er du klar over at det er lovligt at arbejde for kr. 80 i timen alle ugen 7 dage, dag, aften og nat uden helligdagsbetaling, overtidsbetaling og pension.

Folketingets medlemer er for 60% vedkommen kommer fra stillinger i det offentlige og ved slet ikke hvordan det er at arbejde i under Danmark hvor der kun gælder loven om feriepenge.

De personer i Danmark som er uden for overenskomst områderne mellem fagforeninger og arbejdsgiver som vil følge en arbejdsgiverforenings aftaler.

Disse personer har kun krav på feriepenge 12,5% lønnen det er ferieloven, politikkerne siger heletiden at østarbejderne dumper lønnen i Danmark det gør de ikke, det er hvad socialdemokraterne siger men de vil ikke lovgive så vi i Danmark har en mindsteløn, som gælder for alle dem som er uden for aftalerne mellem fagforeninger og arbejdsgiverforeningerne.

Vi kommer aldrig vidre med et ordenligt arbejdsmarked før personer har krav på mindsteløn, helleigdagsbetaling, overtidsbetaling og pension.