Hundegård Frederiksberg

Vi mangler en lukket hundegård på Frederiksberg C!

Her på Frederiksberg C er vi en masse hundeejere, som til dagligt mangler en indhegnet legeplads til vores elskede hunde.

Lige nu er Søndermarken det eneste nærtliggende sted, hvor løse hunde er tilladt. - Vi er dog mange, der står i den situation, at hunden ikke altid kommer på indkald, eller som ønsker at være i stand til at bedømme, HVILKE hunde, der er i løbegården, inden vores hund slippes fri.

Dette er IKKE muligt i Søndermarken, og det har ledt til, at flere hundeejere har fundet andre ULOVLIGE steder at slippe deres hunde løs. Det er til gene for kommunen og andre borgere, men problemet kan LET løses ved, at der opsættes en indhegnet hundegår her på Frederiksberg. Evt i Søndermarken eller et afsnit i Frederiksberg Have.

Det er kun retfærdigt, at vi hundeejere alle hjælpes ad med at betale udgifterne, så kommunen kun skal sørge for at bevillige stedet og sætte hundegården op. Derfor er denne underskriftindsamling lavet.

Da jeres email ikke vises her må i meget gerne skrive jeres telefonnummer eller email til mig, så jeg kan komme i kontakt med jer, som projektet skrider frem: annas-hundeluftning@hotmail.com eller brug kommentar feltet.

Skriv under og vær med til at få dette projekt ført ud i livet!

Mvh. Anna Langkjær (Hundelufter Frederiksberg).