Hjælp Masho og Roba fra Adoptionenes pris

Tv2 dokumenteren adoptionens pris, som blev vist d. 26.11.12
Masho og hendes lillebror Roba har et enormt stort savn til sine forældre i Etiopien og der sidder nogle forældre der virkelig savner deres børn, hvor de er ØNSKET og ikke bare sendt på børnehjem, som Masho er blevet af den kvinde der skulle være der for hende, og som kalder hende en NITTE!
Disse to børn er blevet svigtet af deres adoptivforældre i danmark, samt Danadobt, som virkelig har fejlet i deres godkendelse af familien.

Det kan ikke være rigtig at sådan noget kan ske og der nu sidder en lille pige på et dansk børnhjem, når hun har en familie der savner hende og som vil hende alt det bedste.
Der er ikke så meget at være i tvivl om, skaden er sket desværre, og kan oprettes igen ved at begge børn kommer tilbage til deres rødder, det viser sig, at de biologiske forældre, lever et helt normalt liv igen, til trods for sygdommen de har, men er i behanling og kan sagtens se deres børn vokse op sammen med sine andre søskende.
De har skilt de to søskende ad, i en tid hvor de virkelig har brug for hinanden, sendt Masho på børnehjem, hvilke man slet ikke forstår, når hendes rigtige familie gerne vil give hende et hjem med masser af kærlighed og støtte.
Der skal evt kunne sættes hjælp ind til familien, så de får støtte i at få deres børn tilbage og hjælp til at få en ordenlig dagligdag eller i hvert fald give dem muligheden for at hjælpe og følge deres børn, for de om nogen kan sikkert hjælpe med at få Macho igennem dette.

Noget skal der ske, Masho skal IKKE være adskilt fra sin bror og hun skal IKKE vokse op på et børnehjem!!!!!

Samtidig skal dette hindres i at ske igen, der skal mere kontrol både her i landet og i de lande hvor børnene kommer fra!!

Side på Facebook: https://www.facebook.com/Mashohjem