Gribskov imod havbrug i Kattegat

Underskriftindsamilg imod havbrug i Kattegat. Borgere i Gribskov og alle sommerhus ejere har nu endelig muligheden for at stå sammen, i protes imod regeringens planer om etablering af havbrug i vores indre farvande. Miljøet og naturen er vores fælles eje og ikke mindst ansvar, ubetinget. Kattegat og Øresund er to enormt vigtige områder for vores kommune og nabokommuner. Mange er meget afhængige af et godt miljø og sund natur - ikke mindst via havet.

Lad os stå sammen uanset politisk overbevisning, for bevarelse af et sundt havmiljø. Tak for din deltagelse.

Tovholder Peter M. Otzen.    Kontakt forfatteren af dette andragende

Udfyld formularen herunder for at underskrive denne anmodning oprettet af Tovholder Peter M. Otzen. Underskriftindsamlingens forfatter vil se alle oplysningerne du angiver i denne formular.