Giv de transkønnede personer i Danmark mere frihed.

Som transkønnet person skal man igennem godkendelse på godkendelse, der er skal godkendelse på hormoner, operationer på øvre og nedre dele af kroppen, jeg ser gerne støtte og anerkendelse her, hvis du/i skriver under på at i også syntes disse godkendelser skal fjernes, når ens egen praktiserende læge henviser én, så er der under ingen omstændigheder grund til alle disse godkendelser, så burde den være god nok.

Underskrift indsamlingen er lavet til gode for de transkønnede personer i Danmark, så de har mere frihed under deres transmission hos de danske kønskorrigene klinikker.

Så hvis du er enig i at sundhedsstyrrelsen har for meget magt i og med at bestemme over hvem der godkendes og hvem der ikke godkendes, så skriv under for at få politikkernes syn på at fjerne den magtanvendelse som sundhedsstyrrelsen sidder med og giv de transkønnede personer frihed til hormon og operation uden godkendelserne fra sundhedsstyrrelsen.

Det er den praktiserende læges ansvar at henvise de rigtige personer i første omgang, uden henvisning fra egen læge, kan man ikke påstarte kønskorrigerne behandling, istedet for at de transkønnede skal godkendes af sundhedsstyrrelsen, ved behandlingerne og operationer. så sæt en mere advanceret orden; med en række spørgsmål stillet direkte til patienten fra egen læge, lad egen læge vudere om patienten er sandfærdig nok i sine ord i den givene sitution. Dermed ment, gør det sværer at bliv henvist og fjern godkendelses processen som sundhedsstyrrelsen sidder med.101794433_transgenderflag-epa.jpg.

Rexian Xander Bang Hoffmann    Kontakt forfatteren af dette andragende

Jeg giver med min underskrift Rexian Xander Bang Hoffmann tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Vi viser ikke din e-mailadresse offentligt online.