Gratis tandlægehjælp til danskerne

Quoted post


Gæst

#26 Tandlægehjælp???

2012-10-27 16:58

Hvad fanden sker der for lille Danmark.
NU ER DET NOK.....Regeringen vil beskære det offentlige tilskud til tandlægehjælp for at få økonomi til 200 flere indsatte i fængslerne - som får ALLE udgifter til tandpleje dækket under fængselsophold.........vel at bemærke er mange af de indsatte fra "tidl." østeuropæiske lande......hvad fanden er det for noget svineri????????

Svar


Gæst

#34 Re: Tandlægehjælp???

2013-02-13 16:18:56

#26: - Tandlægehjælp???

Jeg holder med dig. Den uduelige regering bruger penge som jeg ved ikke hvad. TV bringer nogle udsendelser der hedder luksusfælden. Her beskrives hvordan nogle familier har brugt penge til højre og venstre og nu er havnet i luksusfælden med stor gæld. Hvornår mon TV tager regeringen under behandling, den er da også havnet i luksusfælden. Men tilbage til gratis tandlægehjælp. Selvfølgelig skal vi da have det. Fordi jeg har sparet lidt op i stedet for at overbelåne huset og købe dyre rejser flere gange om året, er jeg nu havnet i den situation at jeg kun kan få grundbeløbet i folkepension. Dette fordi jeg har en anden pension jeg selv har betalt til i mange år. Der er intet at hente hos det offentlige. Dem der har svinet alle pengene bort kan få både i pose og sæk, medens jeg selv skal betale ved tandlægen. Jeg har betalt skat i mere end 55 år og kun været på skadestue en enkelt gang. Lægebesøg kan også tælles på et par fingre. Skulle der så ikke være råd til at give mig gratis tandrensninger.


Gæst

#35 Re: Tandlægehjælp???

2013-02-14 21:56:47

#26: - Tandlægehjælp???

Et brev jeg modtog i denne sag.

har lige modtaget et brev fra en kvinde; her er hendes historie vi snakker om forebyggende tandlæge trist historie...


Via Camilla Sølvsten

Støtter også det med tandlægerne osv..
Lyder vildt dette her, men læs alligevel. Så ved du hvorfor jeg er fuldstændig enig med dig ang lige bestemt det:
I 2011 bliver min, ellers friske og meget elskede faster Jytte, indlagt på sygehuset. Hun ligger i isolation i ca halvanden uge, da de ikke ved hvad hun fejler, men at hun har konstant høj feber osv.
De undersøger hende, fra top til tå. Og finder så id af, at hun har meget betændelse i et par tænder og i tandkødet omkring dem. Og med det samme bliver hun opereret, på sygehuset, og får fjernet det betændte område + tænder. Men de finder så efterfølgende ud af, at betændelsen, har spredt sig til den ene hjerteklap.
Så de må ligge hende i narkose igen, og dette er indenfor 1 døgn, og ordne den betændte hjerteklap.
Og dagen efter, om Søndagen, får min onkel, min fætter og min faster af vide, at alt er gået perfekt. Og at hun kan udskrives snart.
Så vi, mine forældre og jeg, gør os klar til at rejse derover, til Malmø, for at være sammen med dem i Malmø, om Mandagen.
Men Søndag aften, får hun desværre en hjerneblødning, hvor 95 % af hjernen rammes. Og om natten, til Mandag, dør hun..
Og det var et MEGET hårdt tab for os alle, især mig og mine forældre. Da vi havde et MEGET nært forhold til hende og familien.
Og straks efter, 'fløj' jeg og mine forældre, til tandlægen, og fik ordnet alle tænder, der så mistænkelige ud. For det sku ikke ske for os.. Ja, især min far, var i farezonen.
Så ved alt om det.
Og synes, at tandlægebesøg også sku være gratis, som alm lægebesøg osv..
Så støtter dig og sagen 100 %..

http://www.skrivunder.net/gratis_tandlagehjalp_til_danskerne

 


Gæst

#38 Re: Tandlægehjælp???

2013-03-07 04:38:19

#26: - Tandlægehjælp???

Ja vi burde sætte fangerne på plejehjem, og hvores ældre i fængsel!!! det ville de være bedre tjent med.

 


Gæst

#39 Re: Tandlægehjælp???

2013-03-07 04:41:55