AFSKAF-Integrationsloven-NU

Quoted post


Gæst

#24 Re:

2016-07-02 08:31

#22: -  

 Hej  Denne lov er dybt uretfærdig, det giver jeg dig ret i. Jeg mener bare det er utroligt vigtigt, at vi placerer ansvaret det rette sted, nemlig hos REGERINGEN... Jeg mener faktisk, at denne uduelige regering misbruger flygtningene til, at få nedskæringer trukket ind ad bagvejen, og ned over hovedet på de fattigste danskere. De udnytter den vrede der efterhånden er i befolkningen over alle de nedskæringer på velfærden, og får belejligt flyttet fokus over på flygtninge. De har en interesse i, at splitte os.

At regeringen i nogle tilfælde diskriminerer, og ikke tager hånd om deres egen befolkning, er ikke noget flygtningene har bedt dem om. Det er et valg de selv har truffet, sansynligvis for at rette yderligere vrede i befolkningen mod flygtningene. Hvem er det der ikke sørger for at behandle sager hurtigt, så migranter bliver sendt hurtigt ud af Dk igen? REGERINGEN! Hvem er det der ikke sørger for, at de kriminelle elementer der er iblandt flygtninge bliver sendt hurtigt ud af Dk? REGERINGEN! Og vi skal spørge os selv HVORFOR regeringen ikke tager hånd om dette? Måske har de brug for det mindretal af "brodne kar" imellem flygtninge og migranter, for at "holde ild i flammen"? Lad os stå sammen, lad dem ikke splitte os! <3 Håber for alle der er ramt af denne absurde lov, at de bliver tvunget til at trække den tilbage.

Mvh Jette

Svar

100% ENIG!

#28 Re: Re:

2016-07-03 09:41:03