Mistillid til vores regering

Quoted post


Gæst

#7

2016-03-18 08:08

Alle kræver ind. De som virkelig har brug for omsorg og pleje, får faktisk fingeren. I, som ikke bestiller en skid, kræver også mere. Den ca trediedel af Danmarks befolkning, som knokler røven ud af bukserne, det er de eneste, som faktisk forsørger alle os andre. Nu kommer der så horder af fremmede, som skal have alt gratis. De får fortrinsret til alt, og gæt hvem, der skal betale? Rigtigt, de som har et arbejde. Fat det dog, vi er bare "slaver, maskiner", og er i anden række til alt, uden at blive hørt. De fremmede må grine deres røv i laser. Derfor bliver der skåret i alle vores goder, fordi de skal komme horderne til gode.

Svar

VivaLaRevolution

#74 Re:

2016-03-18 23:22:08

#7: -  

 Vær sød at rette din harme mod de rigtige! Vi har en rig overklasse som rager mere og mere til sig, og samtidig har haft held til at spille lavtlønnede, arbejdsløse og flygtninge ud mod hinanden! Det er sku ikke de teltboende krigsflygtninge fra Syriens skyld at du ikke længere kan få enderne til at hænge sammen!

Nikolaj Lykke Nielsen

#76 Re:

2016-03-18 23:40:18

#7: -  

 Åh gud, hvor skal vi starte? Nå, fra toppen:

"I, som ikke bestiller en skid" - skal vi bytte? Så får du lov til at være på kontanthjælp, og jeg får et arbejde.

"Komme horderne til gode?" - Seriøst? Mener du at Støjberg & Co. strækker sig til det yderste for at komme disse "horder" i møde?

Jeg giver dig helt ret i at vi bliver regnet for "slaver, maskiner" -  men det er sgu ikke med den hensigt at nogen 'fremmede' skal have et fantastisk og luksuriøst liv (nu kan de jo fx blive sat til at arbejde for 49,-/time, hvilket er en månedsløn på 7614 kroner og 60 øre før skat - party on, dudes! Hvordan overlever man for sådan en månedsløn i DK?) - pointen er at sætte alle dem, der ikke har særlig meget, op imod hinanden: Lavtlønnede mod kontanthjælpsmodtagere. Kontanthjælpsmodtagere mod flygtninge. Og så videre.

Jeg synes sgu du retter skytset mod de helt forkerte grupper. Hvad med at sigte mod de mennesker i samfundet, som faktisk allerede har rigeligt af penge - de samme mennesker, som har mere indflydelse på, hvor samfundet bevæger sig henad, end folk som mig - og dig, går jeg ud fra?