Bedrerytterrettigheder

Quoted post


Gæst

#1

2016-01-05 09:26

Har været ude for en del uheldige situationer på hesteryg fra bilisternes side

Svar

anitavogh

#89 Re:

2016-01-07 06:40:24

anita

  Der er en ældgammel lov der siger at man skal altid være agtpågivende for heste i vejkanten. Den lov galt da jeg engang fik en hest kørt ned, og det var bilisten der betalte efterfølgende. Desværre er man kommet igennem med at det nu er hest og rytter der har ansvaret. Hvordan fanden kan man lade et dyr have ansvaret, det må jo være fordi der sidder nogle idioter og ikke har forstand på at heste ikke er maskiner, som bare kan styres, men selvsamme har nok glemt at det var hest og vogn samt rytter der var her først.


Gæst

#105

2016-01-13 07:26:40

#1: -  

 jeg må indrømme at jeg er splittet, på den ene side syntes jeg det er død hyggeligt at møde en eller flere heste i skoven, ( i skoven hvor jeg bor må man ikke ride men folk gør det alligevel)havde jeg en hest red jeg her nok også frem for ude på vejen, men når det så er sagt, så er der mange steder vi faktisk efterhånden ikke kan gå, på grund af dybe huller efter heste hove, vi kan ikke køre med barnevogn pgr af heste huller, og det syntes jeg er et problem, rytterne ryder jo ikke op efter sig, og reparer vejen, men kan godt forstå de syntes det er hyggeligt at ride i skoven, de ødelægger bare for meget for andre som er på gå ben.