Lad Marius blive i Danmark

Quoted post


Gæst

#93

2015-12-22 14:31

Hvorfor skal vi beholde sådan en idiot! han burde da bare blive sendt hjem sammen med hele hans familie! Det fandme mig og alle de andre DANSKERE der betaler for sådan en nasserøv og han gøre bare livet surt for andre mennesker på alle måder! Vi skal ikke bruge ham til en skid... HJEM MED HAM!

Svar


Gæst

#698 Re:

2016-01-05 23:22:38

#93: -  

En ung mand som Marius, der kun får absolute topkarakterer på en hård ingeniøruddannelse, og på kort tid har lært sig det danske sprog, kan man ikke ligefrem kalde idiot.

En ung mand som Marius, der selv betaler for sin uddannelse, og som ovenikøbet finder det nødvendigt at arbejde mere end hvad en gennemsnitlig studerende kunne finde på, og derigennem bidrage med skat til det danske samfund, kan man ikke ligefrem kalde en nasserøv.

Nasserøve er de forkælede unge der sutter SU, kræver gratis uddannelse, og så samtidigt ikke gider gøre den nødvendige indsats for at lære deres stof ordentligt.

Studerende, der ikke gider investere den nødvendige indsats og derved kun lige kommer over bestå-grænsen er årsagen til at vore broer og tage styrter sammen, at læger og sygeplejersker slår patienter ihjel i det danske sygehusvæsen, at jurister og sagsbehandlere ikke kender lovgivning, at lærere og undervisere i skoler og universiteter uddanner analfabeter og sociale tabere.

Idioter er alle vi andre, der fortsat tillader et system der er så bundhamrende uretfærdigt at vi vælger at beholde lort og smide guld på porten. 

Tok

#706 Re:

2016-01-06 12:17:56

#93: -  

 Jeg skammer mig på dine vejne - og undrer mig i dag over, at jeg i min ungdom under den kolde krig brugte 12 år i Det Danske Flyvevåben for blandt andet at passe på dig og dine ligesindede. Dine holdninger har ikke fulgt med tiden. De minder en hel del om de holdninger og menneskesyn, som var glædende syd for grænsen for omkring 70 - 80 år siden. Du burde skamme dig og komme frit frem i verden - så vi kan se, hvad du er for et besynderligt "menneske".